Τι σημαίνουν τα σύμβολα στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Οικονομία στο καύσιμο
Η έρευνα δείχνει ότι τα ελαστικά ευθύνονται για περίπου 16% από κατανάλωση των καυσίμων στο αυτοκίνητό σας. Αν κάνετε αγορά ελαστικά με ψηλά κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου θα έχετε μεγαλύτερη απόσταση σε χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ καύσιμο.
Για βέλτιστη οικονομία στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα. Σημειώστε ότι χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνεισημαντικά την αντίσταση στην περιστροφή και αυτό επιδρά την πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το βάρος του αυτοκινήτου και του δικού σας στυλ της οδήγησης αυτοκινήτου επίσης μπορεί να αποδείξει σημαντική επιρροή. Ενεργειακά αποδοτικό (οικολογικό) οδήγηση μπορεί να μειώσει σημαντικά δαπάνη καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Η διαφορά στο γράφημα μεταξύ κατηγορίας A και G σημαίνει μείωση σε το κόστος του καυσίμου εώς 7,5%. Ρεαλιστικά μιλώντας επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας εξοικονομήσει εώς 6 λίτρα καυσίμου ανά 1000 χιλιόμετρα
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Οικονομία του καυσίμου αξιολογείται A εώς G σε πολύχρωμη σκάλα.
*. Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στο ξαφνικό φρενάρισμα μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να είναι να φτάνει εώς 30%. Όταν η μέτρηση πραγματοποιείται με δοκιμασμένες μεθόδους, σε σύγκριση με τον επίσημο κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Οι αποστάσεις φρεναρίσματος ενδέχεται να διαφέρουν σύμφωνα με το στυλ της οδήγησης. Για παράδειγμα στο αυτοκίνητο που κινείται с κατά προσέγγιση 80 km/h όταν πατάτε πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού αυτοκινήτου κατηγορίας A είναι εώς 18 μέτρα πιο μικρή από εκείνη σετ ελαστικών κατηγορίας F. Αυτό είναι σημαντική διαφορά και όχι σπάνια αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας στη κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα е πολύ σημαντικό για λόγους ασφαλείας και βασικά εξαρτάται από ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει το όχημα όσο πιο γρηγορα γινεται επί βρεγμένου οδοστρώματος.
*. Εξωτερικός θόρυβος
Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικού. Λόγω του γεγονότος ότι κυρίως πελάτες δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς με τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης εμφανίζεται . Αυτή κατηγοριοποιεί το ελάστικα ως προς τα Όρια Ευρωπαϊκής Ένωσης για επίπεδο θορύβου .
1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: λάστιχο με σήμανση μεσαίου θορύβου (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με υψηλότερη κατηγορία θορύβου μειώνετε την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Το επίπεδο θορύβου επισημαίνεται στην ετικέτα Euro με A, B και C. Ο θόρυβος σε ντεσιμπέλ που παράγεται όταν το ελαστικό περιστρέφεται σημειώνεται στο κάτω μέρος της ετικέτας. Τα ελαστικά που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αύξηση ακόμα και κατά λίγα ντεσιμπέλ έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο στον θόρυβο επίπεδα. Για παράδειγμα αύξηση κατά περίπου 3 dB αυτό διπλασιάζεται την στην ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
*. Σήμανση ελαστικών χιονιού
Τα χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε συνθήκες έντονου χιονιού φέρουν ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που ονομάζεται "Alpine Symbol" ή 3PMSF (3 Peak Mountain Snowflake). Για να υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για φρενάρισμα σε χιονισμένο δρόμο. Το σύμβολο - σήμανση βρίσκεται στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.
*. Σήμανση ελαστικών πάγου
Τα σκανδιναβικά χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε εξαιρετικά κρύες και ακραίες χειμερινές συνθήκες φέρουν επίσης ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που αντιπροσωπεύει έναν σταλαγμίτη πάγου. Για τη υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για ακραίο φρενάρισμα σε συνθήκες πάγου. Αυτά τα ελαστικά πωλούνται κυρίως στις Σκανδιναβικές χώρες και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε εξαιρετικά κρύες και δύσκολες συνθήκες χειμώνα. Συνήθως, αυτά τα ελαστικά δεν έχουν καλή απόδοση σε βρεγμένες επιφάνειες ή σε ήπιες χειμερινές συνθήκες.
Προτείνουμε επίσης: αμάξια λάστιχα 205 5516 online λάστιχα χειμερινά ελαστικά τιμή