Τι σημαίνουν τα σύμβολα στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Όταν κάνετε αγορά λάστιχα για το αυτοκίνητό σας με καλά κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου θα σας μπορείς να έχετε μεγαλύτερη απόσταση σε χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ καύσιμα και λιγότερες εκπομπές του CO2. Σύμφωνα με διάφορες μελέτες - τα ελαστικά είναι υπεύθυνα για περίπου 17% από έξοδα των καυσίμων για το αυτοκίνητό σας.
Το βάρος του οχήματος και ο δικός σας ίδιος στυλ της οδήγησης επίσης αποδεικνύει σημαντική επιρροή. Σημειώστε ότι χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει ην αντίσταση στην περιστροφή και αυτό επιδρά υπερβολικά στην πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο. Οικονομία στην χρήση του καυσίμου σημειώνεται A εώς G με πολύχρωμη σκάλα.
- A (πράσινο) ανώτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- G (κόκκινο) κατώτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά στην σκάλα μεταξύ κατηγορίας A και G σημαίνει μείωση σε το κόστος του καυσίμου εώς 7,5%. Συνοψίζοντας επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας εξοικονομήσει εώς 6 λίτρα καυσίμου ανά 1000 χιλιομετρική απόσταση.
*. Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στην απόσταση ακινητοποίησης μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να είναι σε περίπου 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, υποδεικνύεται κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να ποικίλλει σύμφωνα με το στυλ της οδήγησης. Πρόσφυση ελαστικών αυτοκινήτου σε υγρό οδόστρωμα είναι εξαιρετικά σημαντικό χαρακτηριστικό για λόγους ασφαλείας και εξαρτάται από ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει το όχημα το συντομότερο δυνατό επί βρεχμένη άσφαλτος. Σε οδήγηση αυτοκινήτου με 80 km/h , όταν πατηθεί πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A είναι με 18 μέτρα πιο μικρή από εκείνη σετ ελαστικών κατηγορίας F. Αυτό είναι τεράστια διαφορά και συχνά αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο δρόμο.
*. Εξωτερικός θόρυβος
Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικού. Λόγω του γεγονότος ότι πολύ πελάτες δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς με τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης εμφανίζεται . Αυτή ταξινομεί το ελαστικό ως προς τα Όρια Ευρωπαϊκής Ένωσης για θόρυβος.
1 μαύρο κύμα: αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδης (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα δεδομένο αυτοκίνητο. Όταν επιλέγετε ελαστικά με καλή κατηγορία θορύβου μειώνει την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Το επίπεδο θορύβου επισημαίνεται σε τρεις κατηγορίες A, B και C Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν το ελαστικό περιστρέφεται εμφανίζεται στο κάτω μέρος της ετικέτας, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Τα ελαστικά που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο τις περισσότερες φορές έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αυξάνονται μόνο λίγα ντεσιμπέλ κάνει σοβαρό αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα αύξηση ακόμα και μόνο κατά 3 dB αυτό θα διπλασιαστεί την στην ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
Σας προτείνουμε επίσης: ελαστικά ελαστικά καινούργια χειμερινά ελαστικά νέα καλοκαιρινά ελαστικά