Υπόμνημα συμβόλων στις Ευρωπαϊκές Ετικέτες
*. Κατανάλωση καυσίμου
Έρευνες δείχνουν ότι τα ελαστικά επηρεάζουν μέχρι 18% από έξοδα των καυσίμων για το αυτοκίνητό σας. Αν κάνετε αγορά ελαστικά με καλύτερα δείκτες κατανάλωσης καυσίμου που θα έχετε μεγάλος εξοικονόμηση κόστους σε μακροχρόνια χρήση.
Ενεργειακά αποδοτικό οδήγημα μειώνει κατανάλωση καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Το βάρος του οχήματός σας και ο δικός σας ίδιος τρόπος οδήγησης επίσης μπορεί να αποδείξει σοβαρή επιρροή. Λάβετε υπόψη ότι η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά στην πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο. Για μέγιστη οικονομία στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναισωστά φουσκωμένα στις απαιτήσεις. Οικονομία στην χρήση του καυσίμου επισημαίνεται A εώς G σε πολύχρωμη σκάλα.
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά στην σκάλα μεταξύ τιμές A και G σημαίνει αναγωγή σε καυσίμου εώς 7,5%. Εν συντομία επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας εξοικονομήσει εώς 6 λίτρα καυσίμου σε 1000 χιλιομετρική απόσταση.
*. Πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά όταν σταματάτε ένα αυτοκίνητο μεταξύ ελαστικών κατηγορίας A και G μπορεί να είναι σε περίπου 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, σχετικό με κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να διαφέρει σε ατομικό στυλ της οδήγησης από τον οδηγό. Πρόσφυση ελαστικών του οχήματος σε υγρό δρόμο είναι εξαιρετικά σημαντικό χαρακτηριστικό από άποψη ασφάλειας και εξαρτάται κυρίως από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αυτοκίνητο γρήγορα επί βρεχμένη άσφαλτος. Για παράδειγμα για ένα κινούμενο όχημα με περίπου 80 km/h , όταν πατηθεί πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού αυτοκινήτου κατηγορίας A είναι με περίπου 18 μέτρα μικρότερη από εκείνη όχημα με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι πολύ μεγάλη διαφορά και όχι σπάνια αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας στη κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
*. Εξωτερικός θόρυβος
1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδη ελαστικό (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικών. Επειδή αρκετοί άνθρωποι δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, θορύβου επίσης εμφανίζεται στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή κατηγοριοποιεί τα λάστιχα ως προς τα Πρότυπα ΕΕ για επίπεδο θορύβου . Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα δεδομένο αυτοκίνητο. Όταν επιλέγετε ελαστικά με καλή κατηγορία θορύβου μειώνει την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Η σήμανση επιπέδου θορύβου ελαστικού είναι A, B ή C. B το κάτω άκρο της ετικέτας δείχνει μια τιμή σε ντεσιμπέλ που δείχνει τον θόρυβο κύλισης του ελαστικού. Τα ελαστικά χαμηλό θόρυβο συχνά έχουν δείκτες μεταξύ των τιμών 67 και 71 dB. Αυξάνονται ακόμα και κατά λίγα ντεσιμπέλ κάνει μεγάλο αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα αύξηση κατά μόνο 3 dB αυτό θα διπλασιάσει την ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
Δείτε επίσης: χειμερινά λάστιχα τιμή λάστιχα online 205 5516 καλοκαιρινά ελαστικά τιμές