Τι σημαίνουν τα σύμβολα στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Οικονομία στην χρήση καυσίμου
Αν αγοράζετε ελαστικά με καλά δείκτες κατανάλωσης καυσίμου που θα έχετε μεγάλος εξοικονόμηση κόστους σε μακροχρόνια χρήση. Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι τα ελαστικά ευθύνονται για 19 τοις εκατό από κατανάλωση των καυσίμων για το αυτοκίνητό σας.
Για βέλτιστη οικονομία στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα στις συστάσεις. Η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει αρκετά την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά την πρόσφυση σε υγρό δρόμο. Το βάρος του αυτοκινήτου και του προσωπικού σας στυλ της οδήγησης αυτοκινήτου επίσης αποδεικνύει σοβαρή επιρροή. Ενεργειακά αποδοτικό οδήγημα μειώνει δαπάνη καυσίμων.
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά στο γράφημα μεταξύ κατηγορίας A και G σημαίνει μείωση σε καυσίμου εώς 7,5%. Συνοψίζοντας επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να οδηγήσει σε οικονομία εώς 6 λίτρα καυσίμου ανά 1000 χιλιομετρική απόσταση Οικονομία στην χρήση του καυσίμου αναγράφεται στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα με σύμβολα από A εώς G με πολύχρωμη σχήμα.
*. Λάστιχα - πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά όταν σταματάτε ένα αυτοκίνητο μεταξύ ελαστικών κατηγορίας A και G μπορεί να είναι εώς περίπου 30%. Όταν η μέτρηση πραγματοποιείται με δοκιμασμένες μεθόδους, υποδεικνύεται κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να διαφέρει σε ατομικό στυλ της οδήγησης και άλλους παράγοντες. Πρόσφυση ελαστικών σε υγρό οδόστρωμα είναι εξαιρετικά σημαντικό χαρακτηριστικό για λόγους ασφαλείας και βασικά εξαρτάται από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αμάξι αμέσως επί υγρού οδοστρώματος. Γεια οδήγηση αυτοκινήτου με 80 km/h όταν πατηθούν πλήρως τα φρένα η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A είναι εώς 18 μέτρα πιο σύντομη από εκείνη αυτοκίνητο με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι σημαντική διαφορά και συχνά αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο δρόμο.
*. Επιρροή εξωτερικού θορύβου
Ο εξωτερικός θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Λόγω του γεγονότος ότι πολύ άνθρωποι δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς με τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης επισήμανση στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή κατηγοριοποιεί το ελάστικα ως προς τα Όρια Ευρωπαϊκής Ένωσης για θόρυβος.
1 μαύρο κύμα: αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδης (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα αυτοκίνητο. Εάν επιλέγετε ελαστικά με υψηλότερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Η σήμανση του ελαστικού είναι σήμανση της στάθμης θορύβου με A, B και C. B το κάτω άκρο της ετικέτας δείχνει μια τιμή σε ντεσιμπέλ που δείχνει τον θόρυβο κύλισης του ελαστικού. Τα ελαστικά χαμηλό θόρυβο συχνά έχουν δείκτες μεταξύ των τιμών 67 και 71 dB. Αυξάνονται μόνο λίγα ντεσιμπέλ κάνει μεγάλο αντίκτυπο στον θόρυβο επίπεδα. Για παράδειγμα αύξηση ακόμα και μόνο κατά 3 dB αυτό θα διπλασιάσει την στην ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
Δείτε και αυτά: ελαστικά μοτοσυκλετών νέα καλοκαιρινά ελαστικά λάστιχα παντός καιρού τιμή μαγαζί με λάστιχα λάστιχα αμάξια τιμές