Υπόμνημα συμβόλων
*. Οικονομία στην χρήση καυσίμου
Μια σειρά από επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι τα ελαστικά επηρεάζουν 18-20 τοις εκατό από έξοδα των καυσίμων στο αυτοκίνητό σας. Όταν κάνετε αγορά λάστιχα για το αυτοκίνητό σας με ψηλά κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου θα μπορείς να έχετε μεγαλύτερη απόσταση σε χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ καύσιμο.
Για ελάχιστη κατανάλωση στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα στις απαιτήσεις. Η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει σοβαρά την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά την πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το βάρος του οχήματος και του μοναδικού σας στυλ της οδήγηση οχήματος επίσης μπορεί να αποδείξει σοβαρή επιρροή. Οικολογικό (ενεργειακά αποδοτικό) οδήγηση θα μειώσει σίγουρα κατανάλωση καυσίμων. Η διαφορά στο γράφημα μεταξύ κατηγορίας A και G σημαίνει μείωση σε την κατανάλωση του καυσίμου εώς 7,5%. Συνοψίζοντας επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας εξοικονομήσει εώς 6 λίτρα καυσίμου σε κάθε 1000 χιλιόμετρα
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Οικονομία στην κατανάλωση του καυσίμου αξιολογείται στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα με σύμβολα από A εώς G με πολύχρωμη σχήμα.
*. Πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στην απόσταση ακινητοποίησης μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να είναι σε περίπου 30%. Όταν η μέτρηση πραγματοποιείται με δοκιμασμένες μεθόδους, σε σύγκριση με τον επίσημο κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να ποικίλλει σύμφωνα με ατομικό στυλ της οδήγησης και άλλους παράγοντες. Γεια όχημα που κινείται с κατά προσέγγιση 80 km/h όταν πατάτε πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A είναι εώς 18 μέτρα πιο σύντομη από εκείνη όχημα με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι σημαντική διαφορά και συχνά αποδεικνύεται από τεράστιας σημασίας στη οδική έκτακτη ανάγκη. Πρόσφυση ελαστικών αυτοκινήτου σε υγρή άσφαλτο е ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό για λόγους ασφαλείας και βασικά εξαρτάται από ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αυτοκίνητο όσο πιο γρηγορα γινεται επί βρεγμένου δρόμου.
*. Εξωτερικός θόρυβος
Ο θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Λόγω του γεγονότος ότι αρκετοί πελάτες δεν είναι οικείοι τις τιμές σε ντεσιμπέλ, θορύβου επίσης σημειώνεται . Αυτή κατηγοριοποιεί τα λάστιχα ως προς τα Πρότυπα ΕΕ για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα μέρος του θορύβου διέλευσης αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με καλή κατηγορία θορύβου μειώνει την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . 1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδη ελαστικό (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Το επίπεδο θορύβου είναι ταξινομημένο σε κατηγορία A, B ή C. Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν κυλάει το ελαστικό επισημαίνεται στο κάτω μέρος του ετικέτα, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Τα ελαστικά που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο έχουν δείκτες μεταξύ των τιμών 67 και 71 dB. Αύξηση ακόμα και κατά λίγα ντεσιμπέλ έχει αντίκτυπο στον θόρυβο επίπεδα. Για παράδειγμα όταν ο δείκτης αυξάνεται ακόμα και μόνο κατά 3 dB αυτό θα διπλασιαστεί την ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
Δημοφιλές στο κατάστημα μας: ελαστικά μοτοσυκλετών τιμή νέα καλοκαιρινά ελαστικά ελαστικά παντός καιρού λάστιχα online αμάξια λάστιχα