Ευρωπαϊκή Ετικέτα σημασία
*. Οικονομία στην χρήση καυσίμου
Όταν επιλέγετε ελαστικά με καλά κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου θα σας έχετε μεγαλύτερη απόσταση σε χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ καύσιμα και λιγότερες εκπομπές του CO2. στα ελαστικά ασκείται 20 τοις εκατό από έξοδα των καυσίμων στο αυτοκίνητό σας.
Για μέγιστη οικονομία στα καύσιμα φροντίστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα στις συστάσεις. Οικολογικό (ενεργειακά αποδοτικό) οδήγηση θα μειώσει κατανάλωση καυσίμων. Η χαμηλή πίεση στα ελαστικά αυξάνει την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά στην πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το βάρος του δικού σας οχήματός και ο δικός σας ίδιος στυλ της οδήγηση οχήματος επίσης μπορεί να αποδείξει σοβαρή επιρροή.
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά στο γράφημα μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να σημαίνει αναγωγή σε το κόστος του καυσίμου εώς 7,5%. Με πραγματικούς όρους επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας εξοικονομήσει εώς 6 λίτρα καυσίμου σε κάθε 1000 χλμ. Οικονομία στην χρήση του καυσίμου αναγράφεται στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα με σύμβολα από A εώς G με πολύχρωμη σκάλα.
*. Πρόσφυση ελαστικών σε υγρό οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στην απόσταση ακινητοποίησης μεταξύ ελαστικών κατηγορίας A και G μπορεί να είναι να φτάνει εώς 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, σχετικό με κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να ποικίλλει σε ατομικό στυλ της οδήγησης και άλλους παράγοντες. Σε όχημα που κινείται με 80 km/h όταν πατάτε πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A είναι εώς 18 μέτρα πιο σύντομη από εκείνη σετ ελαστικών κατηγορίας F. Αυτό είναι σημαντική διαφορά και συχνά αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας στη οδική έκτακτη ανάγκη. Πρόσφυση ελαστικών του οχήματος σε υγρό οδόστρωμα е πολύ σημαντικό για κάθε οδηγό από άποψη ασφάλειας και εξαρτάται κυρίως από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει το όχημα όσο πιο γρηγορα γινεται επί βρεγμένου οδοστρώματος.
*. Επιρροή εξωτερικού θορύβου
Ο θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Λόγω του γεγονότος ότι πολύ άνθρωποι δεν είναι οικείοι με τις τιμές σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης επισήμανση στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή κατηγοριοποιεί το ελαστικό ως προς τα Ευρωπαϊκά όρια για επίπεδο θορύβου .
1 μαύρο κύμα: αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδης (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα αυτοκίνητο. Εάν επιλέγετε ελαστικά με καλύτερη κατηγορία θορύβου μειώνετε την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Το επίπεδο θορύβου επισημαίνεται σε τρεις κατηγορίες A, B και C B το κάτω άκρο της ετικέτας δείχνει μια τιμή σε ντεσιμπέλ που δείχνει τον θόρυβο κύλισης του ελαστικού. Τα ελαστικά που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο έχουν δείκτες μεταξύ των τιμών 67 και 71 dB. Αυξάνονται κατά λίγα ντεσιμπέλ κάνει μεγάλο αντίκτυπο στον θόρυβο επίπεδα. Για παράδειγμα όταν ο δείκτης αυξάνεται κατά 3 dB αυτό θα διπλασιαστεί την ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
*. Σήμανση ελαστικών χιονιού
Τα χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε συνθήκες έντονου χιονιού φέρουν ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που ονομάζεται "Alpine Symbol" ή 3PMSF (3 Peak Mountain Snowflake). Για να υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για φρενάρισμα σε χιονισμένο δρόμο. Το σύμβολο - σήμανση βρίσκεται στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.
*. Σήμανση ελαστικών πάγου
Τα σκανδιναβικά χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε εξαιρετικά κρύες και ακραίες χειμερινές συνθήκες φέρουν επίσης ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που αντιπροσωπεύει έναν σταλαγμίτη πάγου. Για τη υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για ακραίο φρενάρισμα σε συνθήκες πάγου. Αυτά τα ελαστικά πωλούνται κυρίως στις Σκανδιναβικές χώρες και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε εξαιρετικά κρύες και δύσκολες συνθήκες χειμώνα. Συνήθως, αυτά τα ελαστικά δεν έχουν καλή απόδοση σε βρεγμένες επιφάνειες ή σε ήπιες χειμερινές συνθήκες.
Δείτε επίσης: λάστιχα ελαστικά παντός καιρού καινούργια χειμερινά ελαστικά