Σύμβολα στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Κατανάλωση του καυσίμου
Μια σειρά από επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι τα ελαστικά έχουν αντίκτυπο περίπου 15 τοις εκατό από έξοδα των καυσίμων στο αυτοκίνητό σας. Αν κάνετε αγορά ελαστικά με καλά δείκτες κατανάλωσης καυσίμου που θα έχετε σημαντικός εξοικονόμηση κόστους σε μακροχρόνια χρήση.
Για μέγιστη οικονομία στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα στις απαιτήσεις. Η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει αρκετά την αντίσταση στην περιστροφή και αυτό επιδρά υπερβολικά την πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα. Το βάρος του οχήματος και του προσωπικού σας στυλ της οδήγησης επίσης αποδεικνύει μεγάλη επιρροή. Οικολογικό οδήγηση μειώνει κατανάλωση καυσίμων. Οικονομία στην κατανάλωση του καυσίμου αναφέρεται A εώς G με πολύχρωμη σχήμα.
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά στην σκάλα μεταξύ κατηγορίας A και G σημαίνει αναγωγή σε την κατανάλωση του καυσίμου εώς 7,5%. Σε αντίθετη περίπτωση επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας γλυτώσει εώς 6 λίτρα καυσίμου ανά 1000 χλμ.
*. Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στην απόσταση ακινητοποίησης μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να είναι να φτάνει εώς 30%. Όταν μετράται με μεθόδους δοκιμής, σχετικό με κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να ποικίλλει σύμφωνα με το στυλ της οδήγησης. Σε ένα κινούμενο όχημα с κατά προσέγγιση 80 km/h όταν πατηθούν πλήρως τα φρένα η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A μπορεί να είναι με 18 μέτρα μικρότερη από εκείνη όχημα με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι τεράστια διαφορά και συχνά αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας στη οδική έκτακτη ανάγκη. Πρόσφυση ελαστικών σε βρεγμένο οδόστρωμα е εξαιρετικά σημαντικό χαρακτηριστικό για λόγους ασφαλείας και εξαρτάται κυρίως από ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αυτοκίνητο αμέσως επί υγρή άσφαλτος.
*. Εξωτερικός θόρυβος
1 μαύρο κύμα: λάστιχο ταξινομημένο ως αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: λάστιχο με σήμανση μεσαίου θορύβου (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικών. Επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι δεν είναι οικείοι τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης εμφανίζεται στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή ταξινομεί τα λάστιχο ως προς τα Όρια Ευρωπαϊκής Ένωσης για επίπεδο θορύβου . Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα αυτοκίνητο. Εάν επιλέγετε ελαστικά με καλύτερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Η σήμανση επιπέδου θορύβου ελαστικού είναι A, B ή C. Ο θόρυβος σε ντεσιμπέλ που παράγεται όταν το ελαστικό περιστρέφεται σημειώνεται στο κάτω μέρος της ετικέτας. Τα ελαστικά που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο συχνά έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αύξηση ακόμα και κατά λίγα ντεσιμπέλ έχει εξαιρετικά μεγάλο αντίκτυπο στον θόρυβο επίπεδα. Για παράδειγμα αύξηση κατά μόνο 3 dB αυτό θα διπλασιάσει την ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
Δείτε επίσης: ελαστικά αυτοκινήτων τιμές ελαστικά χειμερινά ελαστικά νέα καλοκαιρινά ελαστικά