Ονομασίες στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Κατανάλωση του καυσίμου
Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι τα ελαστικά ευθύνονται για 20% από κατανάλωση των καυσίμων στο αυτοκίνητό σας. Όταν αγοράζετε ελαστικά με καλύτερα δείκτες κατανάλωσης καυσίμου που θα έχετε σοβαρός εξοικονόμηση κόστους σε μακροχρόνια χρήση.
Για μέγιστη οικονομία στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα στις απαιτήσεις. Οικολογικό οδήγημα μειώνει δαπάνη καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει σοβαρά την αντίσταση στην περιστροφή και αυτό επιδρά υπερβολικά στην πρόσφυση σε υγρό δρόμο. Το βάρος του οχήματος και ο δικός σας ίδιος στυλ της οδήγησης επίσης αποδεικνύει σημαντική επιρροή. Οικονομία του καυσίμου σημειώνεται A εώς G με πολύχρωμη σχήμα.
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά μεταξύ τιμές A και G σημαίνει μείωση σε καυσίμου εώς 7,5%. Σε αντίθετη περίπτωση επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας εξοικονομήσει εώς 6 λίτρα καυσίμου σε 1000 χλμ.
*. Πρόσφυση ελαστικών σε υγρό οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να είναι να φτάνει εώς 30%. Όταν η μέτρηση πραγματοποιείται με δοκιμασμένες μεθόδους, υποδεικνύεται κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να διαφέρει σε τις συνθήκες της οδήγησης και άλλους παράγοντες. Για παράδειγμα στο οδήγηση αυτοκινήτου с κατά προσέγγιση 80 km/h , όταν πατηθεί πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού αυτοκινήτου κατηγορίας A είναι εώς 18 μέτρα πιο μικρή από εκείνη σετ ελαστικών κατηγορίας F. Αυτό είναι σημαντική διαφορά και συχνά αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας στη οδική έκτακτη ανάγκη. Πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα е πολύ σημαντικό για κάθε οδηγό από άποψη ασφάλειας και εξαρτάται από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει το όχημα αμέσως αν είναι δυνατόν επί υγρού οδοστρώματος.
*. εξωτερική επίδραση θορύβου
1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδη ελαστικό (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Ο εξωτερικός θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Επειδή οι περισσότεροι πελάτες δεν είναι οικείοι τις τιμές σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης επισημαίνετε . Αυτή ταξινομεί τα λάστιχα ως προς τα Όρια ΕΕ για επίπεδο θορύβου . Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα δεδομένο αυτοκίνητο. Εάν επιλέγετε ελαστικά με υψηλότερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Η σήμανση του ελαστικού είναι σήμανση της στάθμης θορύβου με A, B και C. Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν κυλάει το ελαστικό επισημαίνεται στο κάτω μέρος του ετικέτα, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Το ελαστικο χαμηλό θόρυβο συχνά έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αύξηση κατά λίγα ντεσιμπέλ έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο στον θόρυβο επίπεδα. Για παράδειγμα αύξηση κατά 3 dB αυτό θα διπλασιαστεί την ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
Δείτε και αυτά: νέα ελαστικά μοτοσυκλετών καλοκαιρινά λάστιχα λάστιχα παντός καιρού τιμές λάστιχα online λάστιχα αμάξι