Ευρωπαϊκή Ετικέτα σημασία
*. Κατανάλωση καυσίμου
Όταν αγοράζετε ελαστικά με καλά κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου θα σας μπορείς να έχετε μεγαλύτερη απόσταση σε χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ καύσιμα και λιγότερες εκπομπές του CO2. Μια σειρά από επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι τα ελαστικά έχουν αντίκτυπο περίπου 16 τοις εκατό από έξοδα των καυσίμων για το αυτοκίνητό σας.
Ενεργειακά αποδοτικό (οικολογικό) οδήγηση μειώνει κατανάλωση καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Το βάρος του οχήματος και ο δικός σας προσωπικός τρόπος οδήγησης αυτοκινήτου επίσης αποδεικνύει σημαντική επιρροή. Η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά στην πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο. Για βέλτιστη οικονομία στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναισωστά φουσκωμένα.
- A (πράσινο) καλύτερη αναφερόμενη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- G (κόκκινο) χειρότερη αναφερόμενη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται σε επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να σημαίνει μείωση σε καυσίμου εώς 7,5%. Εν συντομία επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να οδηγήσει σε οικονομία εώς 6 λίτρα καυσίμου σε 1000 χιλιόμετρα Οικονομία του καυσίμου αναφέρεται A εώς G σε πολύχρωμη σκάλα.
*. Πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης)
Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στο ξαφνικό φρενάρισμα μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να είναι τεράστια εώς 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, σε σύγκριση με τον επίσημο κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Οι αποστάσεις φρεναρίσματος ενδέχεται να διαφέρουν σε τις συνθήκες της οδήγησης από τον οδηγό. Πρόσφυση ελαστικών σε υγρό δρόμο είναι πολύ σημαντικό από άποψη ασφάλειας και εξαρτάται από ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αμάξι αμέσως αν είναι δυνατόν επί υγρή άσφαλτος. Για παράδειγμα στο οδήγηση αυτοκινήτου με περίπου 80 km/h όταν πατηθούν πλήρως τα φρένα η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A μπορεί να είναι με 18 μέτρα πιο σύντομη από εκείνη όχημα με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι τεράστια διαφορά και συχνά αποδεικνύεται από τεράστιας σημασίας σε οδική έκτακτη ανάγκη.
*. εξωτερική επίδραση θορύβου
1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: λάστιχο με σήμανση μεσαίου θορύβου (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικών. Επειδή οι περισσότεροι πελάτες δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης εμφανίζεται . Αυτή κατηγοριοποιεί τα λάστιχο ως προς τα Όρια ΕΕ για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με καλή κατηγορία θορύβου μειώνει την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Η σήμανση επιπέδου θορύβου ελαστικού είναι A, B ή C. Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν το ελαστικό περιστρέφεται εμφανίζεται στο κάτω μέρος της ετικέτας, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Το ελαστικο που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο τις περισσότερες φορές έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αύξηση μόνο λίγα ντεσιμπέλ έχει εξαιρετικά μεγάλο αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα όταν ο δείκτης αυξάνεται κατά 3 dB αυτό διπλασιάζεται την ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
Δημοφιλές στο κατάστημα μας: χειμερινά ελαστικά τιμή καλοκαιρινά ελαστικά τιμές λάστιχα