Υπόμνημα συμβόλων στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Αν οδηγείτε επιβατικό αυτοκίνητο με ελαστικά υψηλής ποιότητας σίγουρα έχετε σημαντικά πιο οικονομικό παράμετροι της κατανάλωσης καυσίμου. Έρευνες δείχνουν ότι τα ελαστικά ευθύνονται για μέχρι 18-20% από κατανάλωση των καυσίμων για το αυτοκίνητό σας.
Για βέλτιστη κατανάλωση στα καύσιμα φροντίστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα. Ενεργειακά αποδοτικό (οικολογικό) οδήγημα μπορεί να μειώσει σημαντικά κατανάλωση καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει σημαντικά την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά υπερβολικά στην πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα. Το βάρος του οχήματός σας και ο δικός σας ίδιος στυλ της οδήγηση οχήματος επίσης μπορεί να αποδείξει σοβαρή επιρροή. Οικονομία στην κατανάλωση του καυσίμου επισημαίνεται στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα με σύμβολα από A εώς G με πολύχρωμη σκάλα.
- A (πράσινο) ανώτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- G (κόκκινο) κατώτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να σημαίνει μείωση σε το κόστος του καυσίμου εώς 7,5%. Ρεαλιστικά μιλώντας επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας εξοικονομήσει εώς 6 λίτρα καυσίμου σε 1000 χλμ.
*. Ελαστικά - πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης)
Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να είναι σε περίπου 30%. Όταν μετράται με μεθόδους δοκιμής, σε σύγκριση με τον επίσημο κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να διαφέρει σύμφωνα με τις συνθήκες της οδήγησης και άλλους παράγοντες. Για παράδειγμα για οδήγηση αυτοκινήτου με 80 km/h όταν πατηθούν πλήρως τα φρένα η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A είναι κατά προσέγγιση με 18 μέτρα μικρότερη από εκείνη αυτοκίνητο με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι σημαντική διαφορά και όχι σπάνια αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Πρόσφυση ελαστικών αυτοκινήτου σε υγρό οδόστρωμα е εξαιρετικά σημαντικό για κάθε οδηγό από άποψη ασφάλειας και εξαρτάται κυρίως από ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αμάξι αμέσως αν είναι δυνατόν επί υγρή άσφαλτος.
*. εξωτερική επίδραση θορύβου
Ο εξωτερικός θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Επειδή αρκετοί άνθρωποι δεν είναι οικείοι τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, θορύβου επίσης εμφανίζεται στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή κατηγοριοποιεί τα λάστιχο ως προς τα Πρότυπα ΕΕ για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης αυτοκίνητο. Όταν επιλέγετε ελαστικά με υψηλότερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . 1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδη ελαστικό (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Το επίπεδο θορύβου επισημαίνεται στην ετικέτα Euro με A, B και C. Το κάτω άκρο δείχνει μια τιμή ντεσιμπέλ που δείχνει τον θόρυβο κύλισης του ελαστικού. Τα ελαστικά χαμηλό θόρυβο τις περισσότερες φορές έχουν δείκτες μεταξύ των τιμών 67 και 71 dB. Αυξάνονται κατά λίγα ντεσιμπέλ έχει εξαιρετικά μεγάλο αντίκτυπο στον θόρυβο επίπεδα. Για παράδειγμα αύξηση κατά μόνο 3 dB αυτό θα διπλασιαστεί την στην ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
Δείτε και αυτά: ελαστικά τιμές λάστιχα τιμές καινούργια χειμερινά ελαστικά νέα καλοκαιρινά ελαστικά