Υπόμνημα συμβόλων
*. Οικονομία στην χρήση καυσίμου
ελαστικά αντιπροσωπεύουν στο περίπου 18-20 τοις εκατό από έξοδα των καυσίμων για το αυτοκίνητό σας. Η επιλογή των ελαστικών με υψηλή κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου θα σας επιτρέπουν μακρύτερο χιλιόμετρα σε μία δεξαμενή και λιγότερες εκπομπές CO2.
Το βάρος του αυτοκινήτου και του προσωπικού σας στυλ της οδήγησης επίσης αποδεικνύει μεγάλη επιρροή. Οικολογικό (ενεργειακά αποδοτικό) οδήγημα θα μειώσει δαπάνη καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Λάβετε υπόψη ότι η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνεισημαντικά την αντίσταση στην περιστροφή και αυτό επιδρά στην πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο. Για βέλτιστη κατανάλωση στα καύσιμα φροντίστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα στις απαιτήσεις.
- A (πράσινο) καλύτερη αναφερόμενη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- G (κόκκινο) χειρότερη αναφερόμενη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται σε επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά στο γράφημα μεταξύ τιμές A και G σημαίνει αναγωγή σε καυσίμου εώς 7,5%. Με πραγματικούς όρους επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας γλυτώσει εώς 6 λίτρα καυσίμου ανά 1000 χιλιομετρική απόσταση Οικονομία στην χρήση του καυσίμου αξιολογείται A εώς G σε πολύχρωμη σχήμα.
*. Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Πρόσφυση ελαστικών αυτοκινήτου σε βρεγμένο οδόστρωμα είναι εξαιρετικά σημαντικό για κάθε οδηγό για λόγους ασφαλείας και εξαρτάται κυρίως από ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αμάξι αμέσως επί βρεγμένου δρόμου. Η διαφορά όταν σταματάτε ένα αυτοκίνητο μεταξύ από κατηγορία A και G μπορεί να είναισε περίπου 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, σχετικό με κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Οι αποστάσεις φρεναρίσματος ενδέχεται να διαφέρουν σε ατομικό στυλ της οδήγησης από τον οδηγό. Για παράδειγμα για οδήγηση αυτοκινήτου με περίπου 80 km/h , όταν πατηθεί πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικά κατηγορίας A είναι με 18 μέτρα πιο μικρή από εκείνη όχημα με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι τεράστια διαφορά και όχι σπάνια αποδεικνύεται από τεράστιας σημασίας σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο δρόμο.
*. εξωτερική επίδραση θορύβου
Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικών. Επειδή αρκετοί άνθρωποι δεν είναι οικείοι τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, θορύβου επίσης επισημάνετε . Αυτή κατηγοριοποιεί τα λάστιχο ως προς τα Όρια ΕΕ για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με καλή κατηγορία θορύβου μειώνει την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . 1 μαύρο κύμα: αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδη ελαστικό (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Το επίπεδο θορύβου επισημαίνεται στην ετικέτα Euro με A, B και C. Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν κυλάει το ελαστικό επισημαίνεται στο κάτω μέρος του ετικέτα, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Το ελαστικο χαμηλό θόρυβο συχνά έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αύξηση μόνο λίγα ντεσιμπέλ κάνει μεγάλο αντίκτυπο στον θόρυβο επίπεδα. Για παράδειγμα αύξηση κατά 3 dB αυτό θα διπλασιάσει την ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
Δείτε επίσης: χειμερινά λάστιχα τιμή online λάστιχα 205 55 r16 καλοκαιρινά ελαστικά

