Ονομασίες στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Οικονομία στην χρήση καυσίμου
Σύμφωνα με μια σειρά από μελέτες - τα ελαστικά είναι υπεύθυνα για περίπου 17% από κατανάλωση των καυσίμων για το αυτοκίνητό σας. Όταν αγοράζετε ελαστικά με ψηλά δείκτες κατανάλωσης καυσίμου που θα έχετε σταθερός εξοικονόμηση κόστους σε μακροχρόνια χρήση.
Για βέλτιστη οικονομία στα καύσιμα φροντίστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα στις συστάσεις. Ενεργειακά αποδοτικό οδήγηση μπορεί να μειώσει σημαντικά δαπάνη καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Η χαμηλή πίεση στα ελαστικά αυξάνει σοβαρά την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά υπερβολικά στην πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το βάρος του οχήματός σας και ο δικός σας προσωπικός στυλ της οδήγησης επίσης αποδεικνύει μεγάλη επιρροή. Οικονομία στην κατανάλωση του καυσίμου επισημαίνεται στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα με σύμβολα από A εώς G με πολύχρωμη σχήμα.
A (πράσινο) καλύτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για τυπικά επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά στην σκάλα μεταξύ τιμές A και G μπορεί να σημαίνει αναγωγή σε το κόστος του καυσίμου εώς 7,5%. Σε αντίθετη περίπτωση επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να οδηγήσει σε οικονομία εώς 6 λίτρα καυσίμου ανά 1000 χλμ.
*. Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στην απόσταση ακινητοποίησης μεταξύ ελαστικών κατηγορίας A και G μπορεί να είναι σε περίπου 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, σε σύγκριση με τον επίσημο κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να ποικίλλει σύμφωνα με ατομικό στυλ της οδήγησης και άλλους παράγοντες. Για παράδειγμα στο αυτοκίνητο που κινείται с κατά προσέγγιση 80 km/h , όταν πατηθεί πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A είναι εώς 18 μέτρα πιο μικρή από εκείνη σετ ελαστικών κατηγορίας F. Αυτό είναι σημαντική διαφορά και μπορεί να αποδειχθεί από μεγάλης σημασίας σε οδική έκτακτη ανάγκη. Πρόσφυση ελαστικών σε βρεγμένη άσφαλτο е πολύ σημαντικό για λόγους ασφαλείας και εξαρτάται κυρίως από ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει το όχημα γρήγορα επί βρεχμένη άσφαλτος.
*. εξωτερική επίδραση θορύβου
1 μαύρο κύμα: αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδης (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Ο θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Επειδή πολλοί πελάτες δεν είναι οικείοι τις τιμές σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης εμφανίζεται . Αυτή κατηγοριοποιεί τα λάστιχα ως προς τα Ευρωπαϊκά πρότυπα για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης αυτοκίνητο. Όταν επιλέγετε ελαστικά με καλύτερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Η σήμανση επιπέδου θορύβου ελαστικού είναι A, B ή C. Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν κυλάει το ελαστικό επισημαίνεται στο κάτω μέρος του ετικέτα, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Τα ελαστικά που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο τις περισσότερες φορές έχουν δείκτες μεταξύ των τιμών 67 και 71 dB. Αύξηση μόνο λίγα ντεσιμπέλ έχει εξαιρετικά μεγάλο αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα αύξηση κατά μόνο 3 dB αυτό θα διπλασιαστεί την στην ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
*. Σήμανση ελαστικών χιονιού
Τα χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε συνθήκες έντονου χιονιού φέρουν ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που ονομάζεται "Alpine Symbol" ή 3PMSF (3 Peak Mountain Snowflake). Για να υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για φρενάρισμα σε χιονισμένο δρόμο. Το σύμβολο - σήμανση βρίσκεται στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.
*. Σήμανση ελαστικών πάγου
Τα σκανδιναβικά χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε εξαιρετικά κρύες και ακραίες χειμερινές συνθήκες φέρουν επίσης ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που αντιπροσωπεύει έναν σταλαγμίτη πάγου. Για τη υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για ακραίο φρενάρισμα σε συνθήκες πάγου. Αυτά τα ελαστικά πωλούνται κυρίως στις Σκανδιναβικές χώρες και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε εξαιρετικά κρύες και δύσκολες συνθήκες χειμώνα. Συνήθως, αυτά τα ελαστικά δεν έχουν καλή απόδοση σε βρεγμένες επιφάνειες ή σε ήπιες χειμερινές συνθήκες.
Σας προτείνουμε επίσης: χειμερινά ελαστικά καλοκαιρινά ελαστικά λάστιχα τιμή