Τι σημαίνουν τα σύμβολα στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Αν οδηγείτε αυτοκίνητο με ελαστικά υψηλής ποιότητας βέβαια θα έχετε πιο οικονομικό παράμετροι της κατανάλωσης καυσίμου. Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι τα ελαστικά ευθύνονται για περίπου 15-20% από κατανάλωση των καυσίμων για το αυτοκίνητό σας.
Το βάρος του δικού σας οχήματός και του μοναδικού σας στυλ της οδήγηση οχήματος επίσης μπορεί να αποδείξει σοβαρή επιρροή. Οικολογικό οδήγηση μπορεί να μειώσει σημαντικά δαπάνη καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Η χαμηλή πίεση στα ελαστικά αυξάνει αρκετά την αντίσταση στην περιστροφή και αυτό επιδρά στην πρόσφυση σε υγρό δρόμο. Για μέγιστη οικονομία στα καύσιμα φροντίστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα στις απαιτήσεις.
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά στην σκάλα μεταξύ κατηγορίας A και G σημαίνει αναγωγή σε την κατανάλωση του καυσίμου εώς 7,5%. Συνοψίζοντας επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας γλυτώσει εώς 6 λίτρα καυσίμου ανά 1000 χιλιόμετρα Οικονομία του καυσίμου σημειώνεται A εώς G με πολύχρωμη σκάλα.
*. Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης)
Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στο ξαφνικό φρενάρισμα μεταξύ ελαστικών κατηγορίας A και G μπορεί να είναι πολύ μεγάλη εώς 30%. Όταν μετράται με μεθόδους δοκιμής, σχετικό με κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να ποικίλλει σύμφωνα με ατομικό στυλ της οδήγησης από τον οδηγό. Για παράδειγμα για αυτοκίνητο που κινείται με 80 km/h όταν πατηθούν πλήρως τα φρένα η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού αυτοκινήτου κατηγορίας A είναι με περίπου 18 μέτρα πιο σύντομη από εκείνη όχημα με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι κολοσσιαία διαφορά και μπορεί να αποδειχθεί από μεγάλης σημασίας στη οδική έκτακτη ανάγκη. Πρόσφυση ελαστικών αυτοκινήτου σε υγρό οδόστρωμα е εξαιρετικά σημαντικό χαρακτηριστικό από άποψη ασφάλειας και βασικά εξαρτάται από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αμάξι το συντομότερο δυνατό επί βρεγμένου δρόμου.
*. Εξωτερικός θόρυβος
Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικών. Επειδή πολλοί άνθρωποι δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς τις τιμές σε ντεσιμπέλ, θορύβου επίσης επισήμανση στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή επισημαίνει τα λάστιχο ως προς τα Ευρωπαϊκά όρια για επίπεδο θορύβου . Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα δεδομένο αυτοκίνητο. Εάν επιλέγετε ελαστικά με υψηλότερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . 1 μαύρο κύμα: αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: λάστιχο με σήμανση μεσαίου θορύβου (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Το επίπεδο θορύβου είναι ταξινομημένο σε κατηγορία A, B ή C. Ο θόρυβος σε ντεσιμπέλ που παράγεται όταν το ελαστικό περιστρέφεται σημειώνεται στο κάτω μέρος της ετικέτας. Το ελαστικο χαμηλό θόρυβο συχνά έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αύξηση ακόμα και κατά λίγα ντεσιμπέλ έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα αύξηση κατά 3 dB αυτό θα διπλασιάσει την ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
Δημοφιλές στο σάις μας: νέα λάστιχα μηχανών λάστιχα ονλάιν 205 5516 ελαστικά