Υπόμνημα συμβόλων στις Ευρωπαϊκές Ετικέτες
*. Οικονομία στην χρήση καυσίμου
Αν οδηγείτε όχημα με ελαστικά υψηλής ποιότητας βέβαια θα έχετε σημαντικά πιο οικονομικό παράμετροι της κατανάλωσης καυσίμου. Πολλές μελέτες δείχνουν ότι τα ελαστικά έχουν επίδραση περίπου 15-20 τοις εκατό από κατανάλωση των καυσίμων στο αυτοκίνητό σας.
Το βάρος του οχήματός σας και του μοναδικού σας στυλ της οδήγησης αυτοκινήτου επίσης μπορεί να αποδείξει σοβαρή επιρροή. Ενεργειακά αποδοτικό οδήγηση μπορεί να μειώσει σημαντικά κατανάλωση καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Η χαμηλή πίεση στα ελαστικά αυξάνει την αντίσταση στην περιστροφή και αυτό επιδρά στην πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα. Για ελάχιστη κατανάλωση στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα.
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά μεταξύ κατηγορίας A και G σημαίνει μείωση σε την κατανάλωση του καυσίμου εώς 7,5%. Συνοψίζοντας επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας γλυτώσει εώς 6 λίτρα καυσίμου ανά 1000 χιλιόμετρα Οικονομία στην χρήση του καυσίμου αναγράφεται στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα με σύμβολα από A εώς G σε πολύχρωμη σχήμα.
*. Ελαστικά - πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης)
Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα είναι εξαιρετικά σημαντικό για κάθε οδηγό από άποψη ασφάλειας και εξαρτάται κυρίως από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αυτοκίνητο όσο πιο γρηγορα γινεται επί υγρή άσφαλτος. Η διαφορά στην απόσταση ακινητοποίησης μεταξύ από κατηγορία A και G μπορεί να είναιεώς σε περίπου 30%. Όταν η μέτρηση πραγματοποιείται με δοκιμασμένες μεθόδους, σε σύγκριση με τον επίσημο κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Οι αποστάσεις φρεναρίσματος ενδέχεται να διαφέρουν σύμφωνα με το στυλ της οδήγησης από τον οδηγό. Για παράδειγμα για ένα κινούμενο όχημα με 80 km/h , όταν πατηθεί πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικά κατηγορίας A είναι με περίπου 18 μέτρα πιο σύντομη από εκείνη όχημα με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι κολοσσιαία διαφορά και μπορεί να αποδειχθεί από μεγάλης σημασίας στη καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο δρόμο.
*. Επιρροή εξωτερικού θορύβου
1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδης (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικών. Λόγω του γεγονότος ότι οι περισσότεροι πελάτες δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης επισήμανση στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή επισημαίνει τα λάστιχα ως προς τα Όρια Ευρωπαϊκής Ένωσης για επίπεδο θορύβου . Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα μέρος του θορύβου διέλευσης ένα αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με υψηλότερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Η σήμανση επιπέδου θορύβου ελαστικού είναι A, B ή C. Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν κυλάει το ελαστικό επισημαίνεται στο κάτω μέρος του ετικέτα, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Τα ελαστικά που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο συχνά έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αυξάνονται κατά λίγα ντεσιμπέλ κάνει μεγάλο αντίκτυπο στον θόρυβο επίπεδα. Για παράδειγμα αύξηση ακόμα και μόνο κατά 3 dB αυτό θα διπλασιάσει την στην ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
*. Σήμανση ελαστικών χιονιού
Τα χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε συνθήκες έντονου χιονιού φέρουν ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που ονομάζεται "Alpine Symbol" ή 3PMSF (3 Peak Mountain Snowflake). Για να υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για φρενάρισμα σε χιονισμένο δρόμο. Το σύμβολο - σήμανση βρίσκεται στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.
*. Σήμανση ελαστικών πάγου
Τα σκανδιναβικά χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε εξαιρετικά κρύες και ακραίες χειμερινές συνθήκες φέρουν επίσης ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που αντιπροσωπεύει έναν σταλαγμίτη πάγου. Για τη υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για ακραίο φρενάρισμα σε συνθήκες πάγου. Αυτά τα ελαστικά πωλούνται κυρίως στις Σκανδιναβικές χώρες και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε εξαιρετικά κρύες και δύσκολες συνθήκες χειμώνα. Συνήθως, αυτά τα ελαστικά δεν έχουν καλή απόδοση σε βρεγμένες επιφάνειες ή σε ήπιες χειμερινές συνθήκες.
Προτείνουμε επίσης: λάστιχα αμαξιού ελαστικά παντός καιρού χειμερινά ελαστικά





