Υπόμνημα
*. Οικονομία στην χρήση καυσίμου
Όταν αγοράζετε ελαστικά με καλά δείκτες κατανάλωσης καυσίμου που θα έχετε μεγάλος εξοικονόμηση κόστους σε μακροχρόνια χρήση. Πολλές μελέτες δείχνουν ότι τα ελαστικά έχουν επίδραση περίπου 18% από έξοδα των καυσίμων στο αυτοκίνητό σας.
Ενεργειακά αποδοτικό οδήγημα θα μειώσει σίγουρα δαπάνη καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Το βάρος του δικού σας οχήματός και ο δικός σας μοναδικός τρόπος οδήγησης επίσης αποδεικνύει σημαντική επιρροή. Η χαμηλή πίεση στα ελαστικά αυξάνει την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά υπερβολικά στην πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο. Για μέγιστη οικονομία στα καύσιμα φροντίστε τα ελαστικά να είναισωστά φουσκωμένα στις συστάσεις.. Η διαφορά στην σκάλα μεταξύ τιμές A και G σημαίνει αναγωγή σε καυσίμου εώς 7,5%. Σε αντίθετη περίπτωση επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να οδηγήσει σε οικονομία εώς 6 λίτρα καυσίμου σε 1000 χιλιομετρική απόσταση.
- A (πράσινο) ανώτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- G (κόκκινο) κατώτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Οικονομία στην κατανάλωση του καυσίμου σημειώνεται A εώς G σε πολύχρωμη σκάλα.
*. Ελαστικά - πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στην απόσταση ακινητοποίησης μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να είναι σε περίπου 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, σχετικό με κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Οι αποστάσεις φρεναρίσματος ενδέχεται να διαφέρουν σε τις συνθήκες της οδήγησης. Γεια αυτοκίνητο που κινείται με περίπου 80 km/h όταν πατάτε πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A μπορεί να είναι με 18 μέτρα μικρότερη από εκείνη σετ ελαστικών κατηγορίας F. Αυτό είναι σημαντική διαφορά και όχι σπάνια αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας στη οδική έκτακτη ανάγκη. Πρόσφυση ελαστικών σε βρεγμένη άσφαλτο е εξαιρετικά σημαντικό χαρακτηριστικό για λόγους ασφαλείας και βασικά εξαρτάται από ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αμάξι αμέσως αν είναι δυνατόν επί υγρή άσφαλτος.
*. εξωτερική επίδραση θορύβου
1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: λάστιχο με σήμανση μεσαίου θορύβου (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Ο εξωτερικός θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Επειδή οι περισσότεροι πελάτες δεν είναι οικείοι τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης επισήμάνετε στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή ταξινομεί τα λάστιχο ως προς τα Ευρωπαϊκά όρια για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα δεδομένο αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με καλή κατηγορία θορύβου μειώνει την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Το επίπεδο θορύβου είναι ταξινομημένο σε κατηγορία A, B ή C. B το κάτω άκρο της ετικέτας δείχνει μια τιμή σε ντεσιμπέλ που δείχνει τον θόρυβο κύλισης του ελαστικού. Τα ελαστικά χαμηλό θόρυβο τις περισσότερες φορές έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αυξάνονται κατά λίγα ντεσιμπέλ έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα αύξηση κατά περίπου 3 dB αυτό διπλασιάζεται την ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
Δημοφιλές στο σάις μας: νέα χειμερινά λάστιχα νέα λάστιχα ελαστικά 205 55 r16 καλοκαιρινά ελαστικά