Υπόμνημα συμβόλων στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Οικονομία στην χρήση καυσίμου
Αν οδηγείτε αυτοκίνητο με ελαστικά υψηλής ποιότητας θα έχετε πιο οικονομικό τιμές της κατανάλωσης καυσίμου. Η έρευνα δείχνει ότι τα ελαστικά ευθύνονται για περίπου 17-20 τοις εκατό από κατανάλωση των καυσίμων για το όχημά σας.
Για βέλτιστη κατανάλωση στα καύσιμα φροντίστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα στις απαιτήσεις. Ενεργειακά αποδοτικό (οικολογικό) οδήγημα μειώνει κατανάλωση καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Σημειώστε ότι χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει την αντίσταση στην περιστροφή και αυτό επιδρά στην πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο. Το βάρος του δικού σας οχήματός και ο δικός σας μοναδικός στυλ της οδήγησης επίσης μπορεί να αποδείξει μεγάλη επιρροή. Οικονομία στην κατανάλωση του καυσίμου αναγράφεται στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα με σύμβολα από A εώς G σε πολύχρωμη σχήμα.
- A (πράσινο) ανώτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- G (κόκκινο) κατώτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να σημαίνει μείωση σε την κατανάλωση του καυσίμου εώς 7,5%. Με πραγματικούς όρους επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να οδηγήσει σε οικονομία εώς 6 λίτρα καυσίμου ανά 1000 χιλιομετρική απόσταση.
*. Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης)
Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα είναι εξαιρετικά σημαντικό για κάθε οδηγό για λόγους ασφαλείας και εξαρτάται από ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αυτοκίνητο όσο πιο γρηγορα γινεται επί βρεχμένη άσφαλτος. Η διαφορά όταν σταματάτε ένα αυτοκίνητο μεταξύ κατηγορία A και G μπορεί να είναιεώς 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, σε σύγκριση με τον επίσημο κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να διαφέρει σε το στυλ της οδήγησης και άλλους παράγοντες. Σε οδήγηση αυτοκινήτου με περίπου 80 km/h όταν πατηθούν πλήρως τα φρένα η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικά κατηγορίας A είναι με 18 μέτρα πιο μικρή από εκείνη αυτοκίνητο με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι κολοσσιαία διαφορά και μπορεί να αποδειχθεί από τεράστιας σημασίας στη κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
*. εξωτερική επίδραση θορύβου
Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικού. Επειδή πολλοί άνθρωποι δεν είναι οικείοι με τις τιμές σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης σημειώνεται . Αυτή κατηγοριοποιεί το ελάστικα ως προς τα Όρια ΕΕ για επίπεδο θορύβου .
1 μαύρο κύμα: λάστιχο ταξινομημένο ως αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: λάστιχο με σήμανση μεσαίου θορύβου (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα μέρος του θορύβου διέλευσης ένα δεδομένο αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με καλύτερη κατηγορία θορύβου μειώνετε την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Η σήμανση επιπέδου θορύβου ελαστικού είναι A, B ή C. Ο θόρυβος σε ντεσιμπέλ που παράγεται όταν το ελαστικό περιστρέφεται σημειώνεται στο κάτω μέρος της ετικέτας. Τα ελαστικά που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο τις περισσότερες φορές έχουν δείκτες μεταξύ των τιμών 67 και 71 dB. Αυξάνονται κατά λίγα ντεσιμπέλ έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα αύξηση ακόμα και μόνο κατά 3 dB αυτό διπλασιάζεται την ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
*. Σήμανση ελαστικών χιονιού
Τα χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε συνθήκες έντονου χιονιού φέρουν ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που ονομάζεται "Alpine Symbol" ή 3PMSF (3 Peak Mountain Snowflake). Για να υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για φρενάρισμα σε χιονισμένο δρόμο. Το σύμβολο - σήμανση βρίσκεται στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.
*. Σήμανση ελαστικών πάγου
Τα σκανδιναβικά χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε εξαιρετικά κρύες και ακραίες χειμερινές συνθήκες φέρουν επίσης ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που αντιπροσωπεύει έναν σταλαγμίτη πάγου. Για τη υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για ακραίο φρενάρισμα σε συνθήκες πάγου. Αυτά τα ελαστικά πωλούνται κυρίως στις Σκανδιναβικές χώρες και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε εξαιρετικά κρύες και δύσκολες συνθήκες χειμώνα. Συνήθως, αυτά τα ελαστικά δεν έχουν καλή απόδοση σε βρεγμένες επιφάνειες ή σε ήπιες χειμερινές συνθήκες.
Δείτε και αυτά: λάστιχα αμάξι τιμές 205 5516 νέα λάστιχα χειμερινά ελαστικά