Υπόμνημα συμβόλων
*. Οικονομία στο καύσιμο
Η επιλογή των ελαστικών με καλύτερη κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου θα σας επιτρέπουν μεγαλύτερο χιλιόμετρα σε μία δεξαμενή και λιγότερες εκπομπές CO2. Η έρευνα δείχνει ότι τα ελαστικά ευθύνονται για περίπου 19% από κατανάλωση των καυσίμων στο αυτοκίνητό σας.
Για βέλτιστη κατανάλωση στα καύσιμα φροντίστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα στις συστάσεις. Σημειώστε ότι χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά υπερβολικά την πρόσφυση σε υγρό δρόμο. Το βάρος του αυτοκινήτου και του δικού σας στυλ της οδήγησης επίσης μπορεί να αποδείξει σημαντική επιρροή. Ενεργειακά αποδοτικό οδήγηση μειώνει κατανάλωση καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Οικονομία στην χρήση του καυσίμου επισημαίνεται A εώς G με πολύχρωμη σχήμα.
- A (πράσινο) ανώτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- G (κόκκινο) κατώτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά στο γράφημα μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να σημαίνει μείωση σε την κατανάλωση του καυσίμου εώς 7,5%. Συνοψίζοντας επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας εξοικονομήσει εώς 6 λίτρα καυσίμου σε κάθε 1000 χλμ.
*. Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Πρόσφυση ελαστικών του οχήματος σε υγρή άσφαλτο είναι πολύ σημαντικό για κάθε οδηγό για λόγους ασφαλείας και βασικά εξαρτάται από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αμάξι όσο πιο γρηγορα γινεται επί βρεχμένη άσφαλτος. Η διαφορά στην απόσταση ακινητοποίησης μεταξύ κατηγορίες A και G μπορεί να είναιπου φτάνει έως 30%. Όταν μετράται με μεθόδους δοκιμής, σχετικό με κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να ποικίλλει σύμφωνα με τις συνθήκες της οδήγησης και άλλους παράγοντες. Σε ένα κινούμενο όχημα с κατά προσέγγιση 80 km/h , όταν πατηθεί πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικά κατηγορίας A είναι κατά προσέγγιση με 18 μέτρα πιο μικρή από εκείνη όχημα με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι τεράστια διαφορά και όχι σπάνια αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας στη περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
*. εξωτερική επίδραση θορύβου
Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικών. Λόγω του γεγονότος ότι αρκετοί πελάτες δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς τις τιμές σε ντεσιμπέλ, θορύβου επίσης επισήμανση στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή επισημαίνει τα λάστιχα ως προς τα Όρια ΕΕ για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα μέρος του θορύβου διέλευσης ένα αυτοκίνητο. Όταν επιλέγετε ελαστικά με καλύτερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . 1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδης (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Ο εξωτερικός θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Λόγω του γεγονότος ότι πολλοί πελάτες δεν είναι οικείοι τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης επισημαίνετε . Αυτή ταξινομεί τα λάστιχο ως προς τα Πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα μέρος του θορύβου διέλευσης ένα δεδομένο αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με καλύτερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε. Ο εξωτερικός θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Λόγω του γεγονότος ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς τις τιμές σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης εμφανίζεται . Αυτή ταξινομεί τα λάστιχο ως προς τα Πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για επίπεδο θορύβου . Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης αυτοκίνητο. Όταν επιλέγετε ελαστικά με καλή κατηγορία θορύβου. 1 μαύρο κύμα: λάστιχο ταξινομημένο ως αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: λάστιχο με σήμανση μεσαίου θορύβου (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Το επίπεδο θορύβου είναι ταξινομημένο σε κατηγορία A, B ή C. Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν κυλάει το ελαστικό επισημαίνεται στο κάτω μέρος του ετικέτα, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Το ελαστικο που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αυξάνονται μόνο λίγα ντεσιμπέλ έχει αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα όταν ο δείκτης αυξάνεται κατά περίπου 3 dB αυτό θα διπλασιαστεί την ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
Σας προτείνουμε επίσης: ελλάδα λάστιχα λάστιχα 205 55 r16 νέα λάστιχα αμαξιού