Υπόμνημα συμβόλων στις Ευρωπαϊκές Ετικέτες
*. Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Αν κάνετε αγορά ελαστικά με ψηλά κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου θα σας μπορείς να έχετε μεγαλύτερη απόσταση σε χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ καύσιμα και λιγότερες εκπομπές του CO2. Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι τα ελαστικά ευθύνονται για περίπου 17 τοις εκατό από έξοδα των καυσίμων για το όχημά σας.
Οικολογικό οδήγηση θα μειώσει σίγουρα δαπάνη καυσίμων. Το βάρος του δικού σας οχήματός και ο δικός σας προσωπικός τρόπος οδήγησης επίσης μπορεί να αποδείξει σημαντική επιρροή. Σημειώστε ότι χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει αρκετά την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά στην πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο. Για ελάχιστη κατανάλωση στα καύσιμα φροντίστε τα ελαστικά να είναισωστά φουσκωμένα στις συστάσεις.. Οικονομία στην κατανάλωση του καυσίμου σημειώνεται A εώς G με πολύχρωμη σχήμα.
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά μεταξύ κατηγορίας A και G σημαίνει αναγωγή σε καυσίμου εώς 7,5%. Συνοψίζοντας επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να οδηγήσει σε οικονομία εώς 6 λίτρα καυσίμου ανά 1000 χιλιόμετρα
*. Πρόσφυση ελαστικών σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στο ξαφνικό φρενάρισμα μεταξύ ελαστικών κατηγορίας A και G μπορεί να είναι εώς περίπου 30%. Όταν η μέτρηση πραγματοποιείται με δοκιμασμένες μεθόδους, σε σύγκριση με τον επίσημο κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Οι αποστάσεις φρεναρίσματος ενδέχεται να διαφέρουν σε το στυλ της οδήγησης. Πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα είναι πολύ σημαντικό για κάθε οδηγό για λόγους ασφαλείας και εξαρτάται κυρίως από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αμάξι το συντομότερο δυνατό επί βρεχμένη άσφαλτος. Γεια οδήγηση αυτοκινήτου με περίπου 80 km/h , όταν πατηθεί πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A είναι εώς 18 μέτρα πιο μικρή από εκείνη αυτοκίνητο με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι τεράστια διαφορά και όχι σπάνια αποδεικνύεται από τεράστιας σημασίας στη κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
*. εξωτερική επίδραση θορύβου
1 μαύρο κύμα: αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: λάστιχο με σήμανση μεσαίου θορύβου (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικών. Επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης εμφανίζεται στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή επισημαίνει τα λάστιχα ως προς τα Πρότυπα ΕΕ για επίπεδο θορύβου . Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα δεδομένο αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με καλύτερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Η σήμανση επιπέδου θορύβου ελαστικού είναι A, B ή C. Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν το ελαστικό περιστρέφεται εμφανίζεται στο κάτω μέρος της ετικέτας, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Το ελαστικο χαμηλό θόρυβο τις περισσότερες φορές έχουν δείκτες μεταξύ των τιμών 67 και 71 dB. Αύξηση ακόμα και κατά λίγα ντεσιμπέλ κάνει σοβαρό αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα αύξηση κατά 3 dB αυτό διπλασιάζεται την ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
*. Σήμανση ελαστικών χιονιού
Τα χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε συνθήκες έντονου χιονιού φέρουν ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που ονομάζεται "Alpine Symbol" ή 3PMSF (3 Peak Mountain Snowflake). Για να υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για φρενάρισμα σε χιονισμένο δρόμο. Το σύμβολο - σήμανση βρίσκεται στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.
*. Σήμανση ελαστικών πάγου
Τα σκανδιναβικά χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε εξαιρετικά κρύες και ακραίες χειμερινές συνθήκες φέρουν επίσης ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που αντιπροσωπεύει έναν σταλαγμίτη πάγου. Για τη υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για ακραίο φρενάρισμα σε συνθήκες πάγου. Αυτά τα ελαστικά πωλούνται κυρίως στις Σκανδιναβικές χώρες και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε εξαιρετικά κρύες και δύσκολες συνθήκες χειμώνα. Συνήθως, αυτά τα ελαστικά δεν έχουν καλή απόδοση σε βρεγμένες επιφάνειες ή σε ήπιες χειμερινές συνθήκες.
Δημοφιλές στο σάιτ μας: καλοκαιρινά ελαστικά τιμή νέα χειμερινά ελαστικά λάστιχα αμάξια νέα ελαστικά μοτοσυκλετών