Υπόμνημα συμβόλων στις Ευρωπαϊκές Ετικέτες
*. Οικονομία καυσίμου
ελαστικά αντιπροσωπεύουν περίπου 18% από έξοδα των καυσίμων στο επιβατικό σας όχημά. Αν οδηγείτε όχημα με ελαστικά υψηλής ποιότητας σίγουρα έχετε σημαντικά πιο οικονομικό παράμετροι της κατανάλωσης καυσίμου.
Το βάρος του δικού σας οχήματός και ο δικός σας μοναδικός στυλ της οδήγησης επίσης μπορεί να αποδείξει σημαντική επιρροή. Λάβετε υπόψη ότι η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνειαρκετά ην αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά στην πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο.
- A (πράσινο) καλύτερη αναφερόμενη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- G (κόκκινο) χειρότερη αναφερόμενη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται σε επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να σημαίνει μείωση σε την κατανάλωση του καυσίμου εώς 7,5%. Σε αντίθετη περίπτωση επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας εξοικονομήσει εώς 6 λίτρα καυσίμου ανά 1000 χιλιομετρική απόσταση Οικονομία στην χρήση του καυσίμου επισημαίνεται A εώς G σε πολύχρωμη σχήμα.
*. Πρόσφυση ελαστικών σε υγρό οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στην απόσταση ακινητοποίησης μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να είναι εώς περίπου 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, υποδεικνύεται κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να διαφέρει σύμφωνα με ατομικό στυλ της οδήγησης και άλλους παράγοντες. Πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα είναι εξαιρετικά σημαντικό χαρακτηριστικό από άποψη ασφάλειας και εξαρτάται από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει το όχημα όσο πιο γρηγορα γινεται επί βρεγμένου οδοστρώματος. Γεια οδήγηση αυτοκινήτου с κατά προσέγγιση 80 km/h , όταν πατηθεί πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A είναι με 18 μέτρα μικρότερη από εκείνη όχημα με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι σημαντική διαφορά και συχνά αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας στη καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο δρόμο.
*. Εξωτερικός θόρυβος
Ο θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Λόγω του γεγονότος ότι οι περισσότεροι πελάτες δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς τις τιμές σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης επισήμανση στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή κατηγοριοποιεί τα λάστιχα ως προς τα Πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης αυτοκίνητο. Όταν επιλέγετε ελαστικά με καλύτερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . 1 μαύρο κύμα: λάστιχο ταξινομημένο ως αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδη ελαστικό (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Η σήμανση του ελαστικού είναι σήμανση της στάθμης θορύβου με A, B και C. Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν κυλάει το ελαστικό επισημαίνεται στο κάτω μέρος του ετικέτα, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Το ελαστικο χαμηλό θόρυβο τις περισσότερες φορές έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αυξάνονται μόνο λίγα ντεσιμπέλ έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο στον θόρυβο επίπεδα. Για παράδειγμα αύξηση κατά μόνο 3 dB αυτό θα διπλασιαστεί την ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
Δείτε και αυτά: ελαστικά αυτοκινήτου ελαστικά 195 65 r15 νέα ελαστικά παντός καιρού νέα χειμερινά ελαστικά