Σύμβολα στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Κατανάλωση του καυσίμου
Σύμφωνα με διάφορες μελέτες - τα ελαστικά είναι υπεύθυνα για περίπου 15-20 τοις εκατό από έξοδα των καυσίμων για το όχημά σας. Όταν αγοράζετε ελαστικά με καλύτερα δείκτες κατανάλωσης καυσίμου που θα έχετε σταθερός εξοικονόμηση κόστους σε μακροχρόνια χρήση.
Ενεργειακά αποδοτικό οδήγηση μπορεί να μειώσει σημαντικά δαπάνη καυσίμων. Το βάρος του οχήματός σας και ο δικός σας ίδιος τρόπος οδήγησης επίσης μπορεί να αποδείξει σοβαρή επιρροή. Η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά υπερβολικά στην πρόσφυση σε υγρό δρόμο. Για βέλτιστη οικονομία στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναισωστά φουσκωμένα στις συστάσεις..
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά στην σκάλα μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να σημαίνει αναγωγή σε την κατανάλωση του καυσίμου εώς 7,5%. Με πραγματικούς όρους επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να οδηγήσει σε οικονομία εώς 6 λίτρα καυσίμου σε 1000 χιλιομετρική απόσταση Οικονομία του καυσίμου σημειώνεται A εώς G σε πολύχρωμη σχήμα.
*. Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης)
Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά μεταξύ ελαστικών κατηγορίας A και G μπορεί να είναι να φτάνει εώς 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, υποδεικνύεται κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να ποικίλλει σε τις συνθήκες της οδήγησης. Πρόσφυση ελαστικών αυτοκινήτου σε βρεγμένη άσφαλτο είναι εξαιρετικά σημαντικό χαρακτηριστικό από άποψη ασφάλειας και εξαρτάται κυρίως από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει το όχημα όσο πιο γρηγορα γινεται επί βρεχμένη άσφαλτος. Γεια όχημα που κινείται с κατά προσέγγιση 80 km/h όταν πατηθούν πλήρως τα φρένα η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A είναι με περίπου 18 μέτρα πιο σύντομη από εκείνη αυτοκίνητο με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι κολοσσιαία διαφορά και όχι σπάνια αποδεικνύεται από τεράστιας σημασίας σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο δρόμο.
*. εξωτερική επίδραση θορύβου
1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: λάστιχο με σήμανση μεσαίου θορύβου (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικών. Λόγω του γεγονότος ότι αρκετοί πελάτες δεν είναι οικείοι τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης εμφανίζεται στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή ταξινομεί τα λάστιχα ως προς τα Ευρωπαϊκά πρότυπα για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με καλύτερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Το επίπεδο θορύβου επισημαίνεται σε τρεις κατηγορίες A, B και C Το κάτω άκρο δείχνει μια τιμή ντεσιμπέλ που δείχνει τον θόρυβο κύλισης του ελαστικού. Το ελαστικο που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο συχνά έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αυξάνονται ακόμα και κατά λίγα ντεσιμπέλ έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα αύξηση κατά 3 dB αυτό θα διπλασιάσει την ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
Δημοφιλές στο σάις μας: νέα λάστιχα ελαστικά παντός καιρού τιμή χειμερινά λάστιχα