Ευρωπαϊκή Ετικέτα - επισήμανση
*. Κατανάλωση του καυσίμου
Όταν επιλέγετε ελαστικά με καλύτερα δείκτες κατανάλωσης καυσίμου που θα έχετε σταθερός εξοικονόμηση κόστους σε μακροχρόνια χρήση. στα ελαστικά ασκείται 17-20 τοις εκατό από κατανάλωση των καυσίμων στο επιβατικό σας όχημά.
Το βάρος του οχήματος και του μοναδικού σας στυλ της οδήγηση οχήματος επίσης αποδεικνύει μεγάλη επιρροή. Ενεργειακά αποδοτικό (οικολογικό) οδήγημα μπορεί να μειώσει σημαντικά δαπάνη καυσίμων. Σημειώστε ότι χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνειαρκετά την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά υπερβολικά στην πρόσφυση σε υγρό δρόμο. Για μέγιστη οικονομία στα καύσιμα φροντίστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα στις απαιτήσεις. Οικονομία του καυσίμου αξιολογείται στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα με σύμβολα από A εώς G σε πολύχρωμη σκάλα.
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να σημαίνει αναγωγή σε την κατανάλωση του καυσίμου εώς 7,5%. Σε αντίθετη περίπτωση επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας εξοικονομήσει εώς 6 λίτρα καυσίμου σε 1000 χιλιόμετρα
*. Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης)
Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά μεταξύ ελαστικών κατηγορίας A και G μπορεί να είναι να φτάνει εώς 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, σχετικό με κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να ποικίλλει σύμφωνα με τις συνθήκες της οδήγησης. Πρόσφυση ελαστικών σε βρεγμένο οδόστρωμα είναι πολύ σημαντικό για λόγους ασφαλείας και εξαρτάται από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αμάξι αμέσως επί υγρού οδοστρώματος. Γεια όχημα που κινείται με περίπου 80 km/h όταν πατάτε πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού αυτοκινήτου κατηγορίας A είναι κατά προσέγγιση με 18 μέτρα πιο μικρή από εκείνη σετ ελαστικών κατηγορίας F. Αυτό είναι τεράστια διαφορά και μπορεί να αποδειχθεί από τεράστιας σημασίας σε οδική έκτακτη ανάγκη.
*. εξωτερική επίδραση θορύβου
Ο εξωτερικός θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Λόγω του γεγονότος ότι πολλοί πελάτες δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς με τις τιμές σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης επισήμανση στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή κατηγοριοποιεί το ελαστικό ως προς τα Πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για επίπεδο θορύβου .
1 μαύρο κύμα: λάστιχο ταξινομημένο ως αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδης (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα μέρος του θορύβου διέλευσης ένα δεδομένο αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με καλύτερη κατηγορία θορύβου μειώνετε την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Το επίπεδο θορύβου επισημαίνεται σε τρεις κατηγορίες A, B και C Ο θόρυβος σε ντεσιμπέλ που παράγεται όταν το ελαστικό περιστρέφεται σημειώνεται στο κάτω μέρος της ετικέτας. Τα ελαστικά που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο τις περισσότερες φορές έχουν δείκτες μεταξύ των τιμών 67 και 71 dB. Αυξάνονται μόνο λίγα ντεσιμπέλ έχει αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα αύξηση κατά μόνο 3 dB αυτό διπλασιάζεται την ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
*. Σήμανση ελαστικών χιονιού
Τα χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε συνθήκες έντονου χιονιού φέρουν ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που ονομάζεται "Alpine Symbol" ή 3PMSF (3 Peak Mountain Snowflake). Για να υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για φρενάρισμα σε χιονισμένο δρόμο. Το σύμβολο - σήμανση βρίσκεται στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.
*. Σήμανση ελαστικών πάγου
Τα σκανδιναβικά χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε εξαιρετικά κρύες και ακραίες χειμερινές συνθήκες φέρουν επίσης ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που αντιπροσωπεύει έναν σταλαγμίτη πάγου. Για τη υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για ακραίο φρενάρισμα σε συνθήκες πάγου. Αυτά τα ελαστικά πωλούνται κυρίως στις Σκανδιναβικές χώρες και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε εξαιρετικά κρύες και δύσκολες συνθήκες χειμώνα. Συνήθως, αυτά τα ελαστικά δεν έχουν καλή απόδοση σε βρεγμένες επιφάνειες ή σε ήπιες χειμερινές συνθήκες.
Δημοφιλές σε εμάς: νέα ελαστικά λάστιχα τιμές χειμερινά ελαστικά καλοκαιρινά ελαστικά τιμές