Υπόμνημα συμβόλων στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Οικονομία στην χρήση καυσίμου
Η επιλογή των ελαστικών με υψηλή κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου θα σας δίνουν μεγαλύτερο χιλιόμετρα σε μία δεξαμενή και λιγότερες εκπομπές CO2. Έρευνες δείχνουν ότι τα ελαστικά ευθύνονται για μέχρι 18-20 τοις εκατό από έξοδα των καυσίμων στο αυτοκίνητό σας.
Για βέλτιστη οικονομία στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα στις συστάσεις. Ενεργειακά αποδοτικό οδήγημα θα μειώσει κατανάλωση καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Λάβετε υπόψη ότι η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει αρκετά την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά υπερβολικά στην πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο. Το βάρος του δικού σας οχήματός και ο δικός σας μοναδικός στυλ της οδήγηση οχήματος επίσης αποδεικνύει μεγάλη επιρροή. Οικονομία στην χρήση του καυσίμου αξιολογείται A εώς G με πολύχρωμη σχήμα.
- A (πράσινο) ανώτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- G (κόκκινο) κατώτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά στην σκάλα μεταξύ τιμές A και G μπορεί να σημαίνει αναγωγή σε καυσίμου εώς 7,5%. Εν συντομία επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας γλυτώσει εώς 6 λίτρα καυσίμου σε 1000 χιλιομετρική απόσταση.
*. Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Πρόσφυση σε βρεγμένη άσφαλτο είναι εξαιρετικά σημαντικό για κάθε οδηγό από άποψη ασφάλειας και βασικά εξαρτάται από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αμάξι γρήγορα επί βρεγμένου οδοστρώματος. Η διαφορά στην ξαφνική στάση μεταξύ κατηγορίες A και G μπορεί να είναισε περίπου 30%. Όταν μετράται με μεθόδους δοκιμής, σε σύγκριση με τον επίσημο κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να διαφέρει σε ατομικό στυλ της οδήγησης από τον οδηγό. Για παράδειγμα για ένα κινούμενο όχημα με 80 km/h όταν πατάτε πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικά αυτοκινήτου κατηγορίας A είναι κατά προσέγγιση με 18 μέτρα πιο σύντομη από εκείνη αυτοκίνητο με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι κολοσσιαία διαφορά και όχι σπάνια αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
*. εξωτερική επίδραση θορύβου
Ο εξωτερικός θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Επειδή κυρίως πελάτες δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς με τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης επισήμανση στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή ταξινομεί το ελαστικό ως προς τα Ευρωπαϊκά όρια για θόρυβος.
1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: λάστιχο με σήμανση μεσαίου θορύβου (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα μέρος του θορύβου διέλευσης αυτοκίνητο. Εάν επιλέγετε ελαστικά με καλή κατηγορία θορύβου μειώνετε την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Το επίπεδο θορύβου επισημαίνεται στην ετικέτα Euro με A, B και C. Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν το ελαστικό περιστρέφεται εμφανίζεται στο κάτω μέρος της ετικέτας, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Το ελαστικο χαμηλό θόρυβο έχουν δείκτες μεταξύ των τιμών 67 και 71 dB. Αυξάνονται ακόμα και κατά λίγα ντεσιμπέλ έχει αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα όταν ο δείκτης αυξάνεται ακόμα και μόνο κατά 3 dB αυτό θα διπλασιαστεί την στην ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
Προτείνουμε επίσης: ελαστικά αυτοκινήτου 195 65 r15 ελαστικά παντός καιρού χειμερινά ελαστικά