Υπόμνημα συμβόλων στις Ευρωπαϊκές Ετικέτες
*. Οικονομία στην χρήση καυσίμου
Αν αγοράζετε λάστιχα για το αυτοκίνητό σας με καλά κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου θα σας έχετε μεγαλύτερη απόσταση σε χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ καύσιμα και λιγότερες εκπομπές του CO2. Μια σειρά από επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι τα ελαστικά επηρεάζουν 18% από κατανάλωση των καυσίμων για το όχημά σας.
Το βάρος του οχήματος και του μοναδικού σας στυλ της οδήγησης επίσης αποδεικνύει σημαντική επιρροή. Οικολογικό οδήγηση μπορεί να μειώσει σημαντικά δαπάνη καυσίμων. Λάβετε υπόψη ότι η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά στην πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα. Για βέλτιστη οικονομία στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα στις συστάσεις. Οικονομία στην χρήση του καυσίμου επισημαίνεται στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα με σύμβολα από A εώς G σε πολύχρωμη σκάλα.
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά στην σκάλα μεταξύ κατηγορίας A και G σημαίνει μείωση σε καυσίμου εώς 7,5%. Με πραγματικούς όρους επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να οδηγήσει σε οικονομία εώς 6 λίτρα καυσίμου σε κάθε 1000 χλμ.
*. Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να είναι εώς 30%. Όταν η μέτρηση πραγματοποιείται με δοκιμασμένες μεθόδους, σχετικό με κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Οι αποστάσεις φρεναρίσματος ενδέχεται να διαφέρουν σύμφωνα με ατομικό στυλ της οδήγησης. Για παράδειγμα για οδήγηση αυτοκινήτου με περίπου 80 km/h όταν πατηθούν πλήρως τα φρένα η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού αυτοκινήτου κατηγορίας A είναι εώς 18 μέτρα πιο σύντομη από εκείνη αυτοκίνητο με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι κολοσσιαία διαφορά και συχνά αποδεικνύεται από τεράστιας σημασίας στη οδική έκτακτη ανάγκη. Πρόσφυση ελαστικών σε υγρό οδόστρωμα е εξαιρετικά σημαντικό χαρακτηριστικό από άποψη ασφάλειας και εξαρτάται από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αυτοκίνητο αμέσως επί υγρού οδοστρώματος.
*. Εξωτερικός θόρυβος
Ο εξωτερικός θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Λόγω του γεγονότος ότι αρκετοί πελάτες δεν είναι οικείοι τις τιμές σε ντεσιμπέλ, θορύβου επίσης επισήμανση στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή ταξινομεί τα λάστιχο ως προς τα Ευρωπαϊκά πρότυπα για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα αυτοκίνητο. Όταν επιλέγετε ελαστικά με καλή κατηγορία θορύβου μειώνει την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . 1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδη ελαστικό (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Η σήμανση επιπέδου θορύβου ελαστικού είναι A, B ή C. Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν το ελαστικό περιστρέφεται εμφανίζεται στο κάτω μέρος της ετικέτας, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Το ελαστικο χαμηλό θόρυβο συχνά έχουν δείκτες μεταξύ των τιμών 67 και 71 dB. Αυξάνονται κατά λίγα ντεσιμπέλ κάνει σοβαρό αντίκτυπο στον θόρυβο επίπεδα. Για παράδειγμα αύξηση κατά 3 dB αυτό θα διπλασιάσει την ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
Προτείνουμε επίσης: ελαστικά ελαστικά ίντερνετ χειμερινά ελαστικά τιμή καλοκαιρινά ελαστικά τιμή