Υπόμνημα συμβόλων στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Οικονομία στην χρήση καυσίμου
Έρευνες δείχνουν ότι τα ελαστικά επηρεάζουν μέχρι 15% από έξοδα των καυσίμων για το αυτοκίνητό σας. Όταν έχετε ελαστικά με καλύτερα κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου θα έχετε μεγαλύτερη απόσταση σε χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ καύσιμα και λιγότερες εκπομπές του CO2.
Για βέλτιστη κατανάλωση στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα. Ενεργειακά αποδοτικό οδήγηση θα μειώσει κατανάλωση καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Οικονομία στην χρήση του καυσίμου σημειώνεται A εώς G με πολύχρωμη σκάλα.
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά μεταξύ τιμές A και G σημαίνει μείωση σε την κατανάλωση του καυσίμου εώς 7,5%. Σε αντίθετη περίπτωση επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας εξοικονομήσει εώς 6 λίτρα καυσίμου σε κάθε 1000 χιλιόμετρα
*. Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης)
Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στο ξαφνικό φρενάρισμα μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να είναι τεράστια εώς 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, υποδεικνύεται κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να διαφέρει σε τις συνθήκες της οδήγησης από τον οδηγό. Για παράδειγμα για αυτοκίνητο που κινείται με 80 km/h όταν πατηθούν πλήρως τα φρένα η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A είναι με περίπου 18 μέτρα μικρότερη από εκείνη αυτοκίνητο με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι πολύ μεγάλη διαφορά και μπορεί να αποδειχθεί από τεράστιας σημασίας στη οδική έκτακτη ανάγκη. Πρόσφυση ελαστικών αυτοκινήτου σε βρεγμένη άσφαλτο е εξαιρετικά σημαντικό για κάθε οδηγό από άποψη ασφάλειας και εξαρτάται από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αυτοκίνητο όσο πιο γρηγορα γινεται επί υγρού οδοστρώματος.
*. Επιρροή εξωτερικού θορύβου
1 μαύρο κύμα: αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδης (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Ο εξωτερικός θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Επειδή πολλοί άνθρωποι δεν είναι οικείοι τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, θορύβου επίσης επισήμανση στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή ταξινομεί τα λάστιχο ως προς τα Πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης αυτοκίνητο. Όταν επιλέγετε ελαστικά με καλύτερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Η σήμανση επιπέδου θορύβου ελαστικού είναι A, B ή C. Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν το ελαστικό περιστρέφεται εμφανίζεται στο κάτω μέρος της ετικέτας, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Τα ελαστικά που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο έχουν δείκτες μεταξύ των τιμών 67 και 71 dB. Αυξάνονται ακόμα και κατά λίγα ντεσιμπέλ κάνει μεγάλο αντίκτυπο στον θόρυβο επίπεδα. Για παράδειγμα όταν ο δείκτης αυξάνεται κατά 3 dB αυτό θα διπλασιαστεί την στην ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
Δείτε και αυτά: online λάστιχα 205 55r16 νέα λάστιχα αμαξιού