Υπόμνημα συμβόλων στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Όταν έχετε ελαστικά με καλά δείκτες κατανάλωσης καυσίμου που θα έχετε μεγάλος εξοικονόμηση κόστους σε μακροχρόνια χρήση. Πολλές μελέτες δείχνουν ότι τα ελαστικά έχουν επίδραση περίπου 15-20 τοις εκατό από κατανάλωση των καυσίμων για το όχημά σας.
Για μέγιστη οικονομία στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα στις συστάσεις. Η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει την αντίσταση στην περιστροφή και αυτό επιδρά την πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα. Το βάρος του οχήματος και του προσωπικού σας στυλ της οδήγησης επίσης αποδεικνύει σοβαρή επιρροή. Ενεργειακά αποδοτικό οδήγημα μπορεί να μειώσει σημαντικά δαπάνη καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Οικονομία του καυσίμου αξιολογείται A εώς G με πολύχρωμη σκάλα.
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά μεταξύ τιμές A και G μπορεί να σημαίνει αναγωγή σε την κατανάλωση του καυσίμου εώς 7,5%. Συνοψίζοντας επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας εξοικονομήσει εώς 6 λίτρα καυσίμου σε κάθε 1000 χιλιομετρική απόσταση.
*. Ελαστικά - πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στην απόσταση ακινητοποίησης μεταξύ ελαστικών κατηγορίας A και G μπορεί να είναι τεράστια εώς 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, υποδεικνύεται κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να διαφέρει σε το στυλ της οδήγησης και άλλους παράγοντες. Γεια οδήγηση αυτοκινήτου с κατά προσέγγιση 80 km/h , όταν πατηθεί πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού αυτοκινήτου κατηγορίας A μπορεί να είναι με 18 μέτρα πιο μικρή από εκείνη αυτοκίνητο με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι σημαντική διαφορά και όχι σπάνια αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Πρόσφυση σε βρεγμένη άσφαλτο е πολύ σημαντικό από άποψη ασφάλειας και βασικά εξαρτάται από ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αυτοκίνητο το συντομότερο δυνατό επί υγρού οδοστρώματος.
*. εξωτερική επίδραση θορύβου
Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικού. Λόγω του γεγονότος ότι κυρίως πελάτες δεν είναι οικείοι με τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης εμφανίζεται στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή κατηγοριοποιεί το ελάστικα ως προς τα Πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για επίπεδο θορύβου .
1 μαύρο κύμα: λάστιχο ταξινομημένο ως αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδης (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα δεδομένο αυτοκίνητο. Όταν επιλέγετε ελαστικά με υψηλότερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Το επίπεδο θορύβου επισημαίνεται σε τρεις κατηγορίες A, B και C B το κάτω άκρο της ετικέτας δείχνει μια τιμή σε ντεσιμπέλ που δείχνει τον θόρυβο κύλισης του ελαστικού. Τα ελαστικά που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο τις περισσότερες φορές έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αύξηση ακόμα και κατά λίγα ντεσιμπέλ κάνει μεγάλο αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα αύξηση κατά μόνο 3 dB αυτό θα διπλασιάσει την ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
Προτείνουμε επίσης: λάστιχα ελαστικά παντός καιρού καινούργια χειμερινά ελαστικά