Ευρωπαϊκή Ετικέτα - επισήμανση
*. Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι τα ελαστικά έχουν επίδραση περίπου 18% από κατανάλωση των καυσίμων στο αυτοκίνητό σας. Η επιλογή των ελαστικών με καλή κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου θα σας δίνουν μεγαλύτερο χιλιόμετρα σε μία δεξαμενή και λιγότερες εκπομπές CO2.
Το βάρος του αυτοκινήτου και του δικού σας στυλ της οδήγηση οχήματος επίσης μπορεί να αποδείξει μεγάλη επιρροή. Ενεργειακά αποδοτικό οδήγημα μπορεί να μειώσει σημαντικά κατανάλωση καυσίμων. Σημειώστε ότι χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνειαρκετά την αντίσταση στην περιστροφή και αυτό επιδρά υπερβολικά στην πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα. Για βέλτιστη κατανάλωση στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα στις απαιτήσεις. Η διαφορά μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να σημαίνει αναγωγή σε το κόστος του καυσίμου εώς 7,5%. Ρεαλιστικά μιλώντας επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας γλυτώσει εώς 6 λίτρα καυσίμου σε κάθε 1000 χιλιομετρική απόσταση.
A (πράσινο) καλύτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για τυπικά επιβατικά αυτοκίνητα
Οικονομία του καυσίμου αξιολογείται στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα με σύμβολα από A εώς G με πολύχρωμη σχήμα.
*. Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης)
Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Πρόσφυση ελαστικών του οχήματος σε βρεγμένο οδόστρωμα είναι εξαιρετικά σημαντικό χαρακτηριστικό για λόγους ασφαλείας και εξαρτάται κυρίως από ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αμάξι το συντομότερο δυνατό επί υγρή άσφαλτος. Η διαφορά όταν σταματάτε ένα αυτοκίνητο μεταξύ ελαστικών κατηγορίες A και G μπορεί να είναιεώς σε περίπου 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, σε σύγκριση με τον επίσημο κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Οι αποστάσεις φρεναρίσματος ενδέχεται να διαφέρουν σύμφωνα με το στυλ της οδήγησης από τον οδηγό. Γεια αυτοκίνητο που κινείται с κατά προσέγγιση 80 km/h , όταν πατηθεί πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικά κατηγορίας A είναι κατά προσέγγιση με 18 μέτρα πιο μικρή από εκείνη σετ ελαστικών κατηγορίας F. Αυτό είναι τεράστια διαφορά και όχι σπάνια αποδεικνύεται από τεράστιας σημασίας στη περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
*. εξωτερική επίδραση θορύβου
Ο εξωτερικός θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Επειδή πολλοί άνθρωποι δεν είναι οικείοι τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης σημειώνεται . Αυτή κατηγοριοποιεί τα λάστιχο ως προς τα Όρια Ευρωπαϊκής Ένωσης για επίπεδο θορύβου . Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα μέρος του θορύβου διέλευσης ένα αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με καλή κατηγορία θορύβου μειώνει την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . 1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδη ελαστικό (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Η σήμανση επιπέδου θορύβου ελαστικού είναι A, B ή C. Ο θόρυβος σε ντεσιμπέλ που παράγεται όταν το ελαστικό περιστρέφεται σημειώνεται στο κάτω μέρος της ετικέτας. Τα ελαστικά που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αύξηση κατά λίγα ντεσιμπέλ έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα όταν ο δείκτης αυξάνεται κατά μόνο 3 dB αυτό θα διπλασιάσει την ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
Προτείνουμε επίσης: ελαστικά παντός καιρού τιμές ελαστικά μοτοσυκλετών τιμή 205 5516 195 65r15