Ονομασίες στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Η επιλογή των ελαστικών με πιο υψηλή κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου θα σας παρέχουν μακρύτερο χιλιόμετρα σε μία δεξαμενή και λιγότερες εκπομπές CO2. Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι τα ελαστικά ευθύνονται για περίπου 20 τοις εκατό από έξοδα των καυσίμων για το όχημά σας.
Για μέγιστη οικονομία στα καύσιμα φροντίστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα. Ενεργειακά αποδοτικό οδήγηση θα μειώσει σίγουρα κατανάλωση καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Σημειώστε ότι χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει την αντίσταση στην περιστροφή και αυτό επιδρά στην πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα. Το βάρος του οχήματος και ο δικός σας μοναδικός στυλ της οδήγησης αυτοκινήτου επίσης μπορεί να αποδείξει σοβαρή επιρροή. Η διαφορά στο γράφημα μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να σημαίνει αναγωγή σε το κόστος του καυσίμου εώς 7,5%. Ρεαλιστικά μιλώντας επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας εξοικονομήσει εώς 6 λίτρα καυσίμου σε 1000 χλμ.
A (πράσινο) καλύτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για τυπικά επιβατικά αυτοκίνητα
Οικονομία στην χρήση του καυσίμου αναγράφεται A εώς G με πολύχρωμη σχήμα.
*. Πρόσφυση ελαστικών σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στο ξαφνικό φρενάρισμα μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να είναι εώς περίπου 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, σε σύγκριση με τον επίσημο κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να διαφέρει σύμφωνα με ατομικό στυλ της οδήγησης από τον οδηγό. Για παράδειγμα στο ένα κινούμενο όχημα με 80 km/h όταν πατάτε πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού αυτοκινήτου κατηγορίας A είναι με 18 μέτρα πιο σύντομη από εκείνη αυτοκίνητο με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι τεράστια διαφορά και όχι σπάνια αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας στη κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Πρόσφυση ελαστικών αυτοκινήτου σε υγρό δρόμο е πολύ σημαντικό για λόγους ασφαλείας και βασικά εξαρτάται από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αμάξι αμέσως αν είναι δυνατόν επί βρεγμένου οδοστρώματος.
*. Εξωτερικός θόρυβος
Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικών. Λόγω του γεγονότος ότι οι περισσότεροι πελάτες δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης εμφανίζεται . Αυτή κατηγοριοποιεί τα λάστιχα ως προς τα Πρότυπα ΕΕ για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα αυτοκίνητο. Εάν επιλέγετε ελαστικά με υψηλότερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . 1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: λάστιχο με σήμανση μεσαίου θορύβου (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Η σήμανση επιπέδου θορύβου ελαστικού είναι A, B ή C. Ο θόρυβος σε ντεσιμπέλ που παράγεται όταν το ελαστικό περιστρέφεται σημειώνεται στο κάτω μέρος της ετικέτας. Τα ελαστικά που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο συχνά έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αυξάνονται ακόμα και κατά λίγα ντεσιμπέλ κάνει σοβαρό αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα όταν ο δείκτης αυξάνεται κατά 3 dB αυτό θα διπλασιάσει την στην ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
*. Σήμανση ελαστικών χιονιού
Τα χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε συνθήκες έντονου χιονιού φέρουν ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που ονομάζεται "Alpine Symbol" ή 3PMSF (3 Peak Mountain Snowflake). Για να υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για φρενάρισμα σε χιονισμένο δρόμο. Το σύμβολο - σήμανση βρίσκεται στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.
*. Σήμανση ελαστικών πάγου
Τα σκανδιναβικά χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε εξαιρετικά κρύες και ακραίες χειμερινές συνθήκες φέρουν επίσης ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που αντιπροσωπεύει έναν σταλαγμίτη πάγου. Για τη υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για ακραίο φρενάρισμα σε συνθήκες πάγου. Αυτά τα ελαστικά πωλούνται κυρίως στις Σκανδιναβικές χώρες και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε εξαιρετικά κρύες και δύσκολες συνθήκες χειμώνα. Συνήθως, αυτά τα ελαστικά δεν έχουν καλή απόδοση σε βρεγμένες επιφάνειες ή σε ήπιες χειμερινές συνθήκες.
Δημοφιλές στο κατάστημα μας: λάστιχα τιμή ελαστικά παντός καιρού χειμερινά ελαστικά