Υπόμνημα συμβόλων
*. Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Η επιστημονική έρευνα δείχνει ότι τα ελαστικά έχουν αντίκτυπο περίπου εώς 20 τοις εκατό από έξοδα των καυσίμων για το αυτοκίνητό σας. Η επιλογή των ελαστικών με πιο υψηλή κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου θα σας επιτρέπουν πολύ περισσότερο χιλιόμετρα σε μία δεξαμενή και λιγότερες εκπομπές CO2.
Το βάρος του αυτοκινήτου και ο δικός σας ίδιος στυλ της οδήγησης επίσης μπορεί να αποδείξει σημαντική επιρροή. Η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνεισημαντικά ην αντίσταση στην περιστροφή και αυτό επιδρά στην πρόσφυση σε υγρό δρόμο. Η διαφορά στο γράφημα μεταξύ κατηγορίας A και G σημαίνει μείωση σε την κατανάλωση του καυσίμου εώς 7,5%. Σε αντίθετη περίπτωση επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας εξοικονομήσει εώς 6 λίτρα καυσίμου ανά 1000 χιλιομετρική απόσταση.
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Οικονομία στην κατανάλωση του καυσίμου επισημαίνεται A εώς G σε πολύχρωμη σκάλα.
*. Πρόσφυση ελαστικών σε υγρό οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Πρόσφυση ελαστικών σε βρεγμένο οδόστρωμα είναι εξαιρετικά σημαντικό χαρακτηριστικό για λόγους ασφαλείας και εξαρτάται από ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αυτοκίνητο αμέσως επί βρεγμένου δρόμου. Η διαφορά στην απόσταση ακινητοποίησης μεταξύ ελαστικών από κατηγορία A και G μπορεί να είναισε περίπου 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, σε σύγκριση με τον επίσημο κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να διαφέρει σύμφωνα με τις συνθήκες της οδήγησης από τον οδηγό. Για παράδειγμα για οδήγηση αυτοκινήτου με περίπου 80 km/h όταν πατάτε πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικά κατηγορίας A είναι εώς 18 μέτρα πιο μικρή από εκείνη όχημα με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι κολοσσιαία διαφορά και όχι σπάνια αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας στη καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο δρόμο.
*. Επιρροή εξωτερικού θορύβου
Ο θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Λόγω του γεγονότος ότι αρκετοί πελάτες δεν είναι οικείοι τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, θορύβου επίσης εμφανίζεται στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή κατηγοριοποιεί τα λάστιχα ως προς τα Όρια ΕΕ για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα δεδομένο αυτοκίνητο. Εάν επιλέγετε ελαστικά με υψηλότερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . 1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: λάστιχο με σήμανση μεσαίου θορύβου (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Το επίπεδο θορύβου επισημαίνεται σε τρεις κατηγορίες A, B και C Ο θόρυβος σε ντεσιμπέλ που παράγεται όταν το ελαστικό περιστρέφεται σημειώνεται στο κάτω μέρος της ετικέτας. Τα ελαστικά χαμηλό θόρυβο έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αυξάνονται κατά λίγα ντεσιμπέλ έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο στον θόρυβο επίπεδα. Για παράδειγμα όταν ο δείκτης αυξάνεται κατά 3 dB αυτό θα διπλασιάσει την στην ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
Δημοφιλές στο σάις μας: καλοκαιρινά ελαστικά τιμές χειμερινά ελαστικά τιμή λάστιχα καινούργια ελαστικά μοτοσυκλετών