Ευρωπαϊκή Ετικέτα σημασία
*. Οικονομία στο καύσιμο
Επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι τα ελαστικά ευθύνονται για περίπου 16 τοις εκατό από κατανάλωση των καυσίμων για το όχημά σας. Αν έχετε ελαστικά με καλύτερα δείκτες κατανάλωσης καυσίμου που θα έχετε σοβαρός εξοικονόμηση κόστους σε μακροχρόνια χρήση.
Για μέγιστη οικονομία στα καύσιμα φροντίστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα. Λάβετε υπόψη ότι η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει σοβαρά την αντίσταση στην περιστροφή και αυτό επιδρά την πρόσφυση σε υγρό δρόμο. Το βάρος του αυτοκινήτου και του δικού σας στυλ της οδήγησης επίσης μπορεί να αποδείξει μεγάλη επιρροή. Οικολογικό (ενεργειακά αποδοτικό) οδήγηση μειώνει κατανάλωση καυσίμων. Οικονομία του καυσίμου επισημαίνεται A εώς G σε πολύχρωμη σκάλα.
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά στην σκάλα μεταξύ τιμές A και G μπορεί να σημαίνει μείωση σε το κόστος του καυσίμου εώς 7,5%. Εν συντομία επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας γλυτώσει εώς 6 λίτρα καυσίμου σε κάθε 1000 χλμ.
*. Πρόσφυση ελαστικών σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά όταν σταματάτε ένα αυτοκίνητο μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να είναι εώς 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, σε σύγκριση με τον επίσημο κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να διαφέρει σε τις συνθήκες της οδήγησης και άλλους παράγοντες. Σε αυτοκίνητο που κινείται με περίπου 80 km/h όταν πατηθούν πλήρως τα φρένα η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού αυτοκινήτου κατηγορίας A μπορεί να είναι με 18 μέτρα μικρότερη από εκείνη αυτοκίνητο με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι κολοσσιαία διαφορά και συχνά αποδεικνύεται από τεράστιας σημασίας στη καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο δρόμο. Πρόσφυση σε βρεγμένη άσφαλτο е πολύ σημαντικό για κάθε οδηγό για λόγους ασφαλείας και βασικά εξαρτάται από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει το όχημα αμέσως επί υγρού οδοστρώματος.
*. Επιρροή εξωτερικού θορύβου
1 μαύρο κύμα: λάστιχο ταξινομημένο ως αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδη ελαστικό (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικών. Επειδή οι περισσότεροι πελάτες δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης εμφανίζεται . Αυτή ταξινομεί τα λάστιχα ως προς τα Ευρωπαϊκά πρότυπα για επίπεδο θορύβου . Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με καλή κατηγορία θορύβου μειώνει την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Η σήμανση του ελαστικού είναι σήμανση της στάθμης θορύβου με A, B και C. Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν κυλάει το ελαστικό επισημαίνεται στο κάτω μέρος του ετικέτα, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Το ελαστικο χαμηλό θόρυβο τις περισσότερες φορές έχουν δείκτες μεταξύ των τιμών 67 και 71 dB. Αύξηση μόνο λίγα ντεσιμπέλ έχει αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα όταν ο δείκτης αυξάνεται κατά 3 dB αυτό διπλασιάζεται την στην ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
Δημοφιλές σε εμάς: ελαστικά λάστιχα 195 65 r15 νέα ελαστικά παντός καιρού χειμερινά ελαστικά τιμές