Ευρωπαϊκή Ετικέτα - σύμβολα
*. Οικονομία στο καύσιμο
στα ελαστικά ασκείται 18 τοις εκατό από κατανάλωση των καυσίμων στο αυτοκίνητό σας. Όταν αγοράζετε ελαστικά με καλύτερα δείκτες κατανάλωσης καυσίμου που θα έχετε σημαντικός εξοικονόμηση κόστους σε μακροχρόνια χρήση.
Για βέλτιστη οικονομία στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα. Λάβετε υπόψη ότι η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει αρκετά την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά υπερβολικά την πρόσφυση σε υγρό δρόμο. Το βάρος του οχήματος και του δικού σας στυλ της οδήγησης αυτοκινήτου επίσης μπορεί να αποδείξει μεγάλη επιρροή. Ενεργειακά αποδοτικό (οικολογικό) οδήγημα θα μειώσει σίγουρα δαπάνη καυσίμων. Οικονομία στην χρήση του καυσίμου επισημαίνεται A εώς G σε πολύχρωμη σχήμα.
A (πράσινο) καλύτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για τυπικά επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά μεταξύ τιμές A και G σημαίνει αναγωγή σε την κατανάλωση του καυσίμου εώς 7,5%. Ρεαλιστικά μιλώντας επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας γλυτώσει εώς 6 λίτρα καυσίμου ανά 1000 χιλιόμετρα
*. Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά μεταξύ ελαστικών κατηγορίας A και G μπορεί να είναι τεράστια εώς 30%. Όταν η μέτρηση πραγματοποιείται με δοκιμασμένες μεθόδους, υποδεικνύεται κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να ποικίλλει σύμφωνα με ατομικό στυλ της οδήγησης από τον οδηγό. Πρόσφυση ελαστικών του οχήματος σε υγρό οδόστρωμα είναι εξαιρετικά σημαντικό χαρακτηριστικό για λόγους ασφαλείας και εξαρτάται κυρίως από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αμάξι το συντομότερο δυνατό επί υγρή άσφαλτος. Για παράδειγμα στο οδήγηση αυτοκινήτου с κατά προσέγγιση 80 km/h , όταν πατηθεί πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A είναι με 18 μέτρα πιο σύντομη από εκείνη όχημα με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι τεράστια διαφορά και όχι σπάνια αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας στη περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
*. Επιρροή εξωτερικού θορύβου
Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικού. Λόγω του γεγονότος ότι πολλοί πελάτες δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς με τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης σημειώνεται . Αυτή ταξινομεί το ελαστικό ως προς τα Όρια Ευρωπαϊκής Ένωσης για θόρυβος.
1 μαύρο κύμα: λάστιχο ταξινομημένο ως αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδη ελαστικό (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με καλύτερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Η σήμανση του ελαστικού είναι σήμανση της στάθμης θορύβου με A, B και C. Ο θόρυβος σε ντεσιμπέλ που παράγεται όταν το ελαστικό περιστρέφεται σημειώνεται στο κάτω μέρος της ετικέτας. Τα ελαστικά χαμηλό θόρυβο συχνά έχουν δείκτες μεταξύ των τιμών 67 και 71 dB. Αυξάνονται ακόμα και κατά λίγα ντεσιμπέλ έχει αντίκτυπο στον θόρυβο επίπεδα. Για παράδειγμα αύξηση κατά μόνο 3 dB αυτό θα διπλασιάσει την ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
Δημοφιλές στο σάις μας: καλοκαιρινά ελαστικά τιμές χειμερινά ελαστικά τιμή λάστιχα λάστιχα για μηχανές