Ονομασίες στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
ελαστικά αντιπροσωπεύουν έως 15-20% από έξοδα των καυσίμων για το αυτοκίνητό σας. Αν κάνετε αγορά λάστιχα για το αυτοκίνητό σας με καλά κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου θα μπορείς να έχετε μεγαλύτερη απόσταση σε χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ καύσιμα και λιγότερες εκπομπές του CO2.
Για μέγιστη οικονομία στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα. Οικολογικό οδήγηση μπορεί να μειώσει σημαντικά κατανάλωση καυσίμων. Η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει σοβαρά την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά υπερβολικά στην πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα. Το βάρος του οχήματος και ο δικός σας μοναδικός στυλ της οδήγησης επίσης αποδεικνύει μεγάλη επιρροή.
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά στο γράφημα μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να σημαίνει αναγωγή σε το κόστος του καυσίμου εώς 7,5%. Εν συντομία επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας γλυτώσει εώς 6 λίτρα καυσίμου ανά 1000 χιλιομετρική απόσταση Οικονομία στην κατανάλωση του καυσίμου επισημαίνεται A εώς G με πολύχρωμη σκάλα.
*. Ελαστικά - πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης)
Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στην απόσταση ακινητοποίησης μεταξύ ελαστικών κατηγορίας A και G μπορεί να είναι τεράστια εώς 30%. Όταν μετράται με μεθόδους δοκιμής, υποδεικνύεται κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να διαφέρει σε τις συνθήκες της οδήγησης από τον οδηγό. Για παράδειγμα στο όχημα που κινείται με περίπου 80 km/h όταν πατάτε πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A είναι με 18 μέτρα πιο μικρή από εκείνη σετ ελαστικών κατηγορίας F. Αυτό είναι σημαντική διαφορά και μπορεί να αποδειχθεί από μεγάλης σημασίας σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο δρόμο. Πρόσφυση σε υγρή άσφαλτο е εξαιρετικά σημαντικό χαρακτηριστικό από άποψη ασφάλειας και βασικά εξαρτάται από ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει το όχημα όσο πιο γρηγορα γινεται επί υγρού οδοστρώματος.
*. Επιρροή εξωτερικού θορύβου
1 μαύρο κύμα: αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: λάστιχο με σήμανση μεσαίου θορύβου (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Ο εξωτερικός θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Επειδή αρκετοί πελάτες δεν είναι οικείοι τις τιμές σε ντεσιμπέλ, θορύβου επίσης εμφανίζεται στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή κατηγοριοποιεί τα λάστιχο ως προς τα Πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για επίπεδο θορύβου . Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα μέρος του θορύβου διέλευσης ένα δεδομένο αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με καλύτερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Η σήμανση επιπέδου θορύβου ελαστικού είναι A, B ή C. Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν κυλάει το ελαστικό επισημαίνεται στο κάτω μέρος του ετικέτα, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Το ελαστικο που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο συχνά έχουν δείκτες μεταξύ των τιμών 67 και 71 dB. Αυξάνονται μόνο λίγα ντεσιμπέλ έχει εξαιρετικά μεγάλο αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα αύξηση κατά 3 dB αυτό θα διπλασιαστεί την ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
*. Σήμανση ελαστικών χιονιού
Τα χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε συνθήκες έντονου χιονιού φέρουν ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που ονομάζεται "Alpine Symbol" ή 3PMSF (3 Peak Mountain Snowflake). Για να υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για φρενάρισμα σε χιονισμένο δρόμο. Το σύμβολο - σήμανση βρίσκεται στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.
*. Σήμανση ελαστικών πάγου
Τα σκανδιναβικά χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε εξαιρετικά κρύες και ακραίες χειμερινές συνθήκες φέρουν επίσης ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που αντιπροσωπεύει έναν σταλαγμίτη πάγου. Για τη υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για ακραίο φρενάρισμα σε συνθήκες πάγου. Αυτά τα ελαστικά πωλούνται κυρίως στις Σκανδιναβικές χώρες και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε εξαιρετικά κρύες και δύσκολες συνθήκες χειμώνα. Συνήθως, αυτά τα ελαστικά δεν έχουν καλή απόδοση σε βρεγμένες επιφάνειες ή σε ήπιες χειμερινές συνθήκες.
Δημοφιλές στο σάιτ μας: ελαστικά παντός καιρού τιμές λάστιχα μηχανών τιμή 205 55r16 ελαστικά 195 65 r15