Υπόμνημα συμβόλων στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Οικονομία στην χρήση καυσίμου
Σύμφωνα με διάφορες μελέτες - τα ελαστικά είναι υπεύθυνα για περίπου 15-20 τοις εκατό από κατανάλωση των καυσίμων για το αυτοκίνητό σας. Η επιλογή των ελαστικών με καλύτερη κατηγορία κατανάλωσης καυσίμου θα σας επιτρέπουν πολύ περισσότερο χιλιόμετρα σε μία δεξαμενή και λιγότερες εκπομπές CO2.
Οικολογικό (ενεργειακά αποδοτικό) οδήγημα θα μειώσει σίγουρα δαπάνη καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Το βάρος του αυτοκινήτου και ο δικός σας μοναδικός τρόπος οδήγησης αυτοκινήτου επίσης αποδεικνύει σημαντική επιρροή. Η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνεισοβαρά την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά στην πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα. Για βέλτιστη κατανάλωση στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναισωστά φουσκωμένα στις συστάσεις.. Οικονομία στην χρήση του καυσίμου αξιολογείται A εώς G με πολύχρωμη σχήμα.
- A (πράσινο) ανώτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- G (κόκκινο) κατώτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά μεταξύ κατηγορίας A και G σημαίνει αναγωγή σε καυσίμου εώς 7,5%. Εν συντομία επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας εξοικονομήσει εώς 6 λίτρα καυσίμου σε 1000 χιλιομετρική απόσταση.
*. Ελαστικά - πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Πρόσφυση ελαστικών του οχήματος σε υγρό δρόμο είναι ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό από άποψη ασφάλειας και εξαρτάται από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αμάξι όσο πιο γρηγορα γινεται επί βρεγμένου δρόμου. Η διαφορά στην απόσταση ακινητοποίησης μεταξύ ελαστικών κατηγορία A και G μπορεί να είναιπου φτάνει έως 30%. Όταν η μέτρηση πραγματοποιείται με δοκιμασμένες μεθόδους, σχετικό με κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να ποικίλλει σύμφωνα με ατομικό στυλ της οδήγησης από τον οδηγό. Για παράδειγμα στο ένα κινούμενο όχημα с κατά προσέγγιση 80 km/h όταν πατηθούν πλήρως τα φρένα η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικά κατηγορίας A είναι με περίπου 18 μέτρα πιο μικρή από εκείνη αυτοκίνητο με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι τεράστια διαφορά και όχι σπάνια αποδεικνύεται από μεγάλης σημασίας σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο δρόμο.
*. Εξωτερικός θόρυβος
Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικών. Επειδή οι περισσότεροι πελάτες δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, θορύβου επίσης επισήμανση στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή επισημαίνει τα λάστιχο ως προς τα Πρότυπα ΕΕ για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα δεδομένο αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με καλή κατηγορία θορύβου μειώνει την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . 1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: λάστιχο με σήμανση μεσαίου θορύβου (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ντεσιμπέλ είναι το μέτρο του εξωτερικού θορύβου ελαστικών. Επειδή αρκετοί πελάτες δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς τις τιμές σε ντεσιμπέλ, θορύβου επίσης επισήμάνετε στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή επισημαίνει τα λάστιχα ως προς τα Ευρωπαϊκά πρότυπα για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης αυτοκίνητο. Όταν επιλέγετε ελαστικά με υψηλότερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε. Ο εξωτερικός θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι δεν είναι οικείοι τις τιμές σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης επισημαίνετε . Αυτή ταξινομεί τα λάστιχο ως προς τα Πρότυπα ΕΕ για θόρυβος. Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα δεδομένο αυτοκίνητο. Όταν επιλέγετε ελαστικά με υψηλότερη κατηγορία θορύβου. 1 μαύρο κύμα: αθόρυβο ελαστικό (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: λάστιχο με σήμανση μεσαίου θορύβου (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Το επίπεδο θορύβου επισημαίνεται στην ετικέτα Euro με A, B και C. Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν κυλάει το ελαστικό επισημαίνεται στο κάτω μέρος του ετικέτα, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Το ελαστικο που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο συχνά έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αύξηση μόνο λίγα ντεσιμπέλ έχει εξαιρετικά μεγάλο αντίκτυπο στον θόρυβο επίπεδα. Για παράδειγμα όταν ο δείκτης αυξάνεται ακόμα και μόνο κατά 3 dB αυτό θα διπλασιαστεί την ισχύ του θόρυβος ελαστικών.
*. Σήμανση ελαστικών χιονιού
Τα χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε συνθήκες έντονου χιονιού φέρουν ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που ονομάζεται "Alpine Symbol" ή 3PMSF (3 Peak Mountain Snowflake). Για να υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για φρενάρισμα σε χιονισμένο δρόμο. Το σύμβολο - σήμανση βρίσκεται στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.
*. Σήμανση ελαστικών πάγου
Τα σκανδιναβικά χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε εξαιρετικά κρύες και ακραίες χειμερινές συνθήκες φέρουν επίσης ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που αντιπροσωπεύει έναν σταλαγμίτη πάγου. Για τη υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για ακραίο φρενάρισμα σε συνθήκες πάγου. Αυτά τα ελαστικά πωλούνται κυρίως στις Σκανδιναβικές χώρες και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε εξαιρετικά κρύες και δύσκολες συνθήκες χειμώνα. Συνήθως, αυτά τα ελαστικά δεν έχουν καλή απόδοση σε βρεγμένες επιφάνειες ή σε ήπιες χειμερινές συνθήκες.
Δημοφιλές στο κατάστημα μας: ελαστικά παντός καιρού τιμές λάστιχα για μηχανές 205 55 r16 195 65 r15