Ευρωπαϊκή Ετικέτα - σύμβολα
*. Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Η έρευνα δείχνει ότι τα ελαστικά έχουν αντίκτυπο περίπου 17-20% από έξοδα των καυσίμων για το αυτοκίνητό σας. Όταν κάνετε αγορά ελαστικά με καλύτερα δείκτες κατανάλωσης καυσίμου που θα έχετε σοβαρός εξοικονόμηση κόστους σε μακροχρόνια χρήση.
Οικολογικό οδήγηση μειώνει δαπάνη καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Το βάρος του δικού σας οχήματός και ο δικός σας μοναδικός τρόπος οδήγησης επίσης μπορεί να αποδείξει σημαντική επιρροή. Σημειώστε ότι χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει αρκετά την αντίσταση στην περιστροφή τροχού και αυτό επιδρά υπερβολικά στην πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα. Για βέλτιστη κατανάλωση στα καύσιμα φροντίστε τα ελαστικά να είναισωστά φουσκωμένα στις συστάσεις.. Οικονομία στην χρήση του καυσίμου αναγράφεται στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα με σύμβολα από A εώς G με πολύχρωμη σχήμα.
- A (πράσινο) υψηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- G (κόκκινο) χαμηλότερη τιμή κατανάλωσης καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Η διαφορά στο γράφημα μεταξύ κατηγορίας A και G σημαίνει μείωση σε το κόστος του καυσίμου εώς 7,5%. Εν συντομία επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας γλυτώσει εώς 6 λίτρα καυσίμου σε κάθε 1000 χιλιομετρική απόσταση.
*. Πρόσφυση ελαστικών σε υγρό οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης)
Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στο ξαφνικό φρενάρισμα μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να είναι εώς περίπου 30%. Όταν η μέτρηση γίνεται με δοκιμασμένες μεθόδους, σε σύγκριση με τον επίσημο κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να ποικίλλει σύμφωνα με ατομικό στυλ της οδήγησης από τον οδηγό. Γεια αυτοκίνητο που κινείται с κατά προσέγγιση 80 km/h όταν πατηθούν πλήρως τα φρένα η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A είναι κατά προσέγγιση με 18 μέτρα πιο μικρή από εκείνη αυτοκίνητο με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι κολοσσιαία διαφορά και συχνά αποδεικνύεται από τεράστιας σημασίας σε οδική έκτακτη ανάγκη. Πρόσφυση ελαστικών σε υγρό δρόμο е πολύ σημαντικό για κάθε οδηγό για λόγους ασφαλείας και εξαρτάται από την ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αμάξι όσο πιο γρηγορα γινεται επί βρεγμένου δρόμου.
*. Επιρροή εξωτερικού θορύβου
Ο θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Λόγω του γεγονότος ότι κυρίως άνθρωποι δεν είναι γνωρίζουν λεπτομερώς με τις τιμές σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης εμφανίζεται στην ετικέτα του ευρώ . Αυτή κατηγοριοποιεί το ελαστικό ως προς τα Πρότυπα ΕΕ για επίπεδο θορύβου .
1 μαύρο κύμα: λάστιχο ταξινομημένο ως αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: μέτρια θορυβώδη ελαστικό (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης ελαστικό (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα ένα συγκεκριμένο μέρος του θορύβου διέλευσης ένα αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με καλύτερη κατηγορία θορύβου μειώνετε την επιπτώσεις στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Το επίπεδο θορύβου επισημαίνεται στην ετικέτα Euro με A, B και C. Το κάτω άκρο δείχνει μια τιμή ντεσιμπέλ που δείχνει τον θόρυβο κύλισης του ελαστικού. Τα ελαστικά χαμηλό θόρυβο συχνά έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αυξάνονται μόνο λίγα ντεσιμπέλ έχει αντίκτυπο στον στάθμη θορύβου . Για παράδειγμα αύξηση ακόμα και μόνο κατά 3 dB αυτό διπλασιάζεται την ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
*. Σήμανση ελαστικών χιονιού
Τα χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε συνθήκες έντονου χιονιού φέρουν ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που ονομάζεται "Alpine Symbol" ή 3PMSF (3 Peak Mountain Snowflake). Για να υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για φρενάρισμα σε χιονισμένο δρόμο. Το σύμβολο - σήμανση βρίσκεται στο πλευρικό τοίχωμα του ελαστικού.
*. Σήμανση ελαστικών πάγου
Τα σκανδιναβικά χειμερινά ελαστικά που έχουν εγκριθεί για χρήση σε εξαιρετικά κρύες και ακραίες χειμερινές συνθήκες φέρουν επίσης ένα συγκεκριμένο εικονόγραμμα που αντιπροσωπεύει έναν σταλαγμίτη πάγου. Για τη υπάρχει το εικονόγραμμα, το ελαστικό πρέπει να έχει περάσει ειδική δοκιμή για ακραίο φρενάρισμα σε συνθήκες πάγου. Αυτά τα ελαστικά πωλούνται κυρίως στις Σκανδιναβικές χώρες και θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε εξαιρετικά κρύες και δύσκολες συνθήκες χειμώνα. Συνήθως, αυτά τα ελαστικά δεν έχουν καλή απόδοση σε βρεγμένες επιφάνειες ή σε ήπιες χειμερινές συνθήκες.
Προτείνουμε επίσης: νέα χειμερινά ελαστικά καλοκαιρινά ελαστικά νέα λάστιχα