Τι σημαίνουν τα σύμβολα στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα
*. Κατανάλωση του καυσίμου
Αν οδηγείτε όχημα με ελαστικά υψηλής ποιότητας θα έχετε πολύ πιο οικονομικό παράμετροι της κατανάλωσης καυσίμου. ελαστικά αντιπροσωπεύουν περίπου 15% από κατανάλωση των καυσίμων για το όχημά σας.
Για βέλτιστη κατανάλωση στα καύσιμα προτιμήστε τα ελαστικά να είναι σωστά φουσκωμένα στις απαιτήσεις. Ενεργειακά αποδοτικό οδήγηση θα μειώσει σίγουρα κατανάλωση καυσίμων - ταυτόχρονα και τα έξοδά σας. Η χαμηλή πίεση ελαστικών αυξάνει την αντίσταση στην περιστροφή και αυτό επιδρά στην πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το βάρος του οχήματός σας και ο δικός σας ίδιος στυλ της οδήγηση οχήματος επίσης μπορεί να αποδείξει μεγάλη επιρροή. Η διαφορά στην σκάλα μεταξύ κατηγορίας A και G μπορεί να σημαίνει αναγωγή σε καυσίμου εώς 7,5%. Με πραγματικούς όρους επιλέγοντας ελαστικά κατηγορίας Α αντί για ελαστικά κατηγορίας G μπορεί να σας εξοικονομήσει εώς 6 λίτρα καυσίμου σε κάθε 1000 χιλιόμετρα
- A (πράσινο) ανώτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- G (κόκκινο) κατώτερη τιμή για την κατανάλωση καυσίμου
- D (κίτρινο) δεν χρησιμοποιείται για επιβατικά αυτοκίνητα
Οικονομία του καυσίμου σημειώνεται στην Ευρωπαϊκή Ετικέτα με σύμβολα από A εώς G σε πολύχρωμη σχήμα.
*. Ελαστικά - πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα
Κατηγορία Α (μικρότερη απόσταση στάσης) - Κατηγορία G (μεγαλύτερη απόσταση στάσης)
Η διαφορά στην απόσταση ακινητοποίησης μεταξύ ελαστικών κατηγορίας A και G μπορεί να είναι τεράστια εώς 30%. Όταν μετράται με μεθόδους δοκιμής, σε σύγκριση με τον επίσημο κανονισμό λειτουργίας ЕО 1222/2009. Η απόσταση φρεναρίσματος μπορεί να διαφέρει σε τις συνθήκες της οδήγησης και άλλους παράγοντες. Πρόσφυση ελαστικών σε υγρή άσφαλτο είναι πολύ σημαντικό για κάθε οδηγό για λόγους ασφαλείας και βασικά εξαρτάται από ικανότητα του ελαστικού να σταματήσει αμάξι το συντομότερο δυνατό επί βρεχμένη άσφαλτος. Σε αυτοκίνητο που κινείται с κατά προσέγγιση 80 km/h , όταν πατηθεί πλήρως το φρένο η απόσταση φρεναρίσματος του ελαστικού κατηγορίας A μπορεί να είναι με 18 μέτρα μικρότερη από εκείνη αυτοκίνητο με ελαστικά κατηγορίας F. Αυτό είναι κολοσσιαία διαφορά και συχνά αποδεικνύεται από τεράστιας σημασίας στη κατάσταση έκτακτης ανάγκης.
*. Εξωτερικός θόρυβος
Ο εξωτερικός θόρυβος των ελαστικών μετριέται σε ντεσιμπέλ. Λόγω του γεγονότος ότι πολύ πελάτες δεν είναι οικείοι με τους δείκτες σε ντεσιμπέλ, η κατηγορία θορύβου επίσης σημειώνεται . Αυτή ταξινομεί το ελάστικα ως προς τα Ευρωπαϊκά όρια για θόρυβος.
1 μαύρο κύμα: αθόρυβο (3 dB ή περισσότερο κάτω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) 2 μαύρα κύματα: λάστιχο με σήμανση μεσαίου θορύβου (μεταξύ του μελλοντικού ορίου της Ευρώπης και 3 dB κάτω από αυτό) 3 μαύρα κύματα: θορυβώδης (πάνω από το μελλοντικό ευρωπαϊκό όριο) Τα ελαστικά αντιπροσωπεύουν ένα μέρος του θορύβου διέλευσης ένα δεδομένο αυτοκίνητο. Επιλογή ελαστικών με υψηλότερη κατηγορία θορύβου μειώνει την επίπτωση στο περιβάλλον , όταν οδηγείτε . Το επίπεδο θορύβου είναι ταξινομημένο σε κατηγορία A, B ή C. Ο θόρυβος που δημιουργείται όταν το ελαστικό περιστρέφεται εμφανίζεται στο κάτω μέρος της ετικέτας, με την τιμή σε ντεσιμπέλ. Το ελαστικο που προσδιορίζονται με χαμηλό θόρυβο τις περισσότερες φορές έχουν δείκτες μεταξύ 67 και 71 dB. Αυξάνονται ακόμα και κατά λίγα ντεσιμπέλ κάνει μεγάλο αντίκτυπο στον θόρυβο επίπεδα. Για παράδειγμα αύξηση κατά περίπου 3 dB αυτό θα διπλασιάσει την ισχύ του εξωτερικού θόρυβος ελαστικών.
Σας προτείνουμε επίσης: νέα λάστιχα ελαστικά 205 55 r16 λάστιχα αυτοκινήτου τιμές